Kiitos JaniM. Paketti saapui eilen kotipostilaatikkoon.
Rilla näytti erittäin asialliselta. Polttojälki on hämmästyttävän hyvä. Voin suositella muilekin. Hinta oli mun mielestä halpa ja palvelu ensiluokkaista. Kiitos vielä JaniM.
Eipä kestä. Lisää tehdään ja muitakin laippoja voi periaatteessa teettää.
Pakoputkiin, läppiksiin....
Bemarin läppiksen alle löytyy kuva, sekä Ooppelin ovaaliin progressiiviseen läpän alle.
Tilasin pari extraa, mutta toimitus tuntuu vaan tökkivän. Täytyy yrittää ens viikolla hoputtaa, on vähän motivaatio puutetta kaverilla, joka tekee ne "ohessa".
Janin mulle toimittama rilla todnäk jää täysin ylimääräseksi koska ajattelin kuitenkin tapittaa hihnapyörään muutamat triggerit erikseen. Rilla käyttämätön, voin myydä sen samaan 25e postikuluineen. Myös toimitus pk-seudulla mahdollista.
Mites onkos porukoilla tarvetta rilloille? Hinta sama kuin ennen. Tässä ois varmaan kuukausi aikaa ihmetellä minkälaisen haluaa tarvittaessa.
Lisäksi onnistuu muut turbon yms. laipat tarvittaessa.
Eli privaa tulemaan ketk mielii rillaa ja laippaa.
No niin, vielä ehtii mattimyöhäset. Ensi viikolla lähtee taas tilaus vetään ja toivotaan että saapuisivat ennen joulua, mutta koskaan ei tiedä.
Eli jos joku haluaa rillan tai laippoja, niin viikonlopun aikana yhteystiedot mulle privaan.
todellinen mattimyöhänen kyselee et viäkö mahdat puuhastella noitten triggeri pyörien parissa? Olistarvetta muutamalle.. Pistä vaikka mailia, kun ei tuu tääl foorumil kauheesti pyörittyä.. jkpower@netti.fi