täysin valmis näyttö tuolle LC-1:lle ja hinta alle 9$!
LC-1:n ohjelmointiohjeetkin tuolle mittarille löytyi suoraan Innovaten foorumilta:
For that you set 0.8V = 8AFR, 2V = 20AFR. Then use the jumper settings on the panel meter to move the decimal point one position to the right.
If you want the results in lambda, program 0.5V = 0.5 Lambda, 1.5V = 1.5 Lambda and leave the decimal point alone.
täysin valmis näyttö tuolle LC-1:lle ja hinta alle 9$!
LC-1:n ohjelmointiohjeetkin tuolle mittarille löytyi suoraan Innovaten foorumilta:
For that you set 0.8V = 8AFR, 2V = 20AFR. Then use the jumper settings on the panel meter to move the decimal point one position to the right.
If you want the results in lambda, program 0.5V = 0.5 Lambda, 1.5V = 1.5 Lambda and leave the decimal point alone.
Kimmo
Elfalla on ainakin aika lailla vastaavia.
Hinta on moninkertainen.
Nyt varmistu oma tilaus, eli minulle tuollainen "LC--1 / XD1 Standalone kit" ja hintanahan oli 372€ + postikulut? Näyttö kromisella kehyksellä ja tummalla pohjalla.
HP wrote:Kuinka monta tilaajaa on jo ilmoittautunut?
12 varmaa tilaajaa, 7 'ehkä' tilaajaa on tällä hetkellä kasassa.
Kimmo
Voisko tuota määrää vaikka laittaa ekaan viestiin ja päivitellä silloin tällöin. Ja jos sitä tilausta ei tehtäisi hirmu kiireellä, monia (kuten minua) kiinnostaa ainakin ensimmäisen tilauksen jälkeiset kokemukset.. Olisi kuitenkin hyvä että mahdollisimman moni sais sen tällä tilauskerralla, jos yleensä haluaa. Kolmatta tilausta tuskin tulee enää..
Kimmolle hatun nosto, kun jaksaa puuhata kimppatilausta!
Kokemukset tuosta ensimmäisestä kimppatilauksesta ovat pelkästään positiivisia.
Tavarat tulivat niinkuin kimmo kertoilikin että pientä aikataulun muutoksia tuli, mutta ainakin minun osalta tilaus oli hoideltu erin omaisesti.
Ja mitä anturiin tulee niin sekin on toimiva paketti lukuun ottamatta pieniä Omia hölmöiksiä tuossa lähtöjen konffauksesa joka johtui "väsyneestä asentajasta" kun oli tulen palava kiire saada anturi toimii. Nyt olen säädellyt tuota ruuttaa innovatella ja tuntuu vedot olevan kohdalllan ja kulutuskin on muutunut erittäin paljon verrattuna kapea kaisitaiseen anturiin . Osakaasu alueet on hyvin timmissä eikä nykimistä ilmene ollenkaan. Suuremmilla ahdoilla kin vetää aika kiukkuisesti. Eli ei muutakuin nimeä listaan vaan
Japso wrote:Nyt varmistu oma tilaus, eli minulle tuollainen "LC--1 / XD1 Standalone kit" ja hintanahan oli 372€ + postikulut? Näyttö kromisella kehyksellä ja tummalla pohjalla.
bmwufo wrote:pistänkö yv:tä oman nimen ja yhteystiadot vai miten ootte
nimet keränny?
Sitten kun on varsinaisen tilauksen aika, niin maksun viestikenttään pitää kirjotella kaikki tarvittavat yhteystiedot. Mutta siitä laitan sitten tarkemmat ohjeet kun tilauksen on ajankohtainen. Useampi pyyntö on tullut, että odoteltaisiin kuun vaihteen yli ennen kun laitetaan tilaus eteenpäin.....
bmwufo wrote:pistänkö yv:tä oman nimen ja yhteystiadot vai miten ootte
nimet keränny?
Sitten kun on varsinaisen tilauksen aika, niin maksun viestikenttään pitää kirjotella kaikki tarvittavat yhteystiedot. Mutta siitä laitan sitten tarkemmat ohjeet kun tilauksen on ajankohtainen. Useampi pyyntö on tullut, että odoteltaisiin kuun vaihteen yli ennen kun laitetaan tilaus eteenpäin.....
Kimmo
Minullakin saattaisi olla mahikset liittyä tilaukseen ensikuun puolella. Katsellaan sitten uudestaan.
MS141 wrote:Kauanko on aikaa ilmoittautua mukaan ja ehtivätkö anturit suomeen ennen joulua?
Moi,
sovitaanko että tilaus laitetaan eteenpäin 9.12 jolloin kaikkien halukkaiden pitäisi keritä mukaan? Tuo tarkoittaa siis sitä, että maksuja aletaan keräämään ensi viikon aikana ja viimeisenkin maksun tulisi olla perillä siis 9.12. mennessä.
Laitan kyselyn toimittajalle, että pystyvätkö toimittamaan nuo sillä aikataululla, että anturit saataisiin vielä Jouluksi tänne. Palaan asiaan.
Olen etukäteen informoinut toimittajaa tästä meidän tulevasta tilauksesta ja he ovat omissa varastotilauksissaan varautuneet siihen. Toimittaja on luvannut, että tavara lähtee kohti Suomea viimeistään seuraavana työpäivänä tilauksesta. Viimeksi rahti Suomeen kesti 10 päivää.
Jos laitamme tilauksen eteenpäin perjantaina 9.12, niin on odotettavissa että paketti lähtee liikkeelle maanantaina 12.12. Suomessa se olisi silloin 22.12. Toisaalta Joulun aika on ilmeisesti vähän kiireistä kaikille kuriirifirmoille, joten on todennäköistä, ettei tuo 10 päivää nyt riitä.
Eli tuolla aikataululla tavara ei ole Jouluksi täällä.
Hinnan osalta kuvio on sama kun ekassa tilauksessa, eli 30 kappaleen jälkeen pudotusta ei enää ole luvassa. Nyt varmoja tilauksia on tasan 40 kpl ja 'ehkä' tilauksia 8 kpl. Tuo tarkoittaa sitä, että hinta on varmistunut jo tuoksi matalammaksi hinnaksi, eli 184€ kpl.
Eli paketteja voi alkaa maksaa. Laita tuo 184€ tilille:
Kimmo Seppänen
114035-103919
Jos haluat, että postitan paketin sinulle, niin lisää summaan 6,80. Jos tilasit 2 kpl tai useampia, niin postimaksu on 8€.
Viestiksi maksuun laita foorumi,oma nimimerkki ja mitä tilaat.
(Esimerkki: Finsquirt / Kimmo's / 1 kpl LC-1).
Tämän jälkeen laita mulle privaviesti jossa on yhteystiedot, siis etunimi, sukunimi, osoite ja puhelinnumero. Mainitse viestissä myös noudatko vai lähetetäänkö paketti.
Maksujen tulee näkyä tilillä 9.12 mennessä, jolloin tilaus lähtee eteenpäin. Ja siis halukkaat voi edelleenkin ilmoittautua mukaan tilaukseen, ainut takaraja on tuo 9.12.