IMULÄMPÖ/SEOSSUHDE
Moderator: Masi_K
IMULÄMPÖ/SEOSSUHDE
elikä ropleema menee näin:auto käy pitkään paikallaan tyhjää,niin tottakai imulämpö nousee(V -moot.,anturi plennumin pohjassa),ja MS laihentaa seosta,mutta ei tarttis,ku käynti kärsii,eli menee laihallee;mihinköhän tiedostoon vois tehdä muutoksen,että ei muuttas seossuhdetta ollenkaan tai muuttas sitte vaikka puolet vähemmän.
Tuo uudemman koodin ajo auttaa asiaa tai toinen siirtää imuputkeen ton anturin. Jos tietenkin paikat on rajalliset niin koodin muutos helpompi.
Last edited by jani on Mon Nov 21, 2005 1:44, edited 1 time in total.
Ja saako siinä muutettua kierros alueelle ? Mulla käy rikkaalla tyhjäkäynnillä, kunnes MAT on yli 10 astetta plussaa. Kierroksilla on kohdallaan..
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Chervolet Belair - MsIII
Mulla ei mee mm kiihotuspumppu asetukset sisään oikeen mitenkään. over run fuelcut ei toimi ollenkaan ja oli jotai viel muutaki.TVH wrote:Tarkoitat mitä ominaisuutta?Masi_K wrote:Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Ajelin eilen pitkästä aikaa squirttiautolla, sadan kilsan lenkki ja toimi kuin unelma 026g koodilla.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Chervolet Belair - MsIII
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Chervolet Belair - MsIII
Masi_K wrote:Mulla ei mee mm kiihotuspumppu asetukset sisään oikeen mitenkään. over run fuelcut ei toimi ollenkaan ja oli jotai viel muutaki.TVH wrote:Tarkoitat mitä ominaisuutta?Masi_K wrote:Ainakin 026h toimivuus koodissa huono.
Ajelin eilen pitkästä aikaa squirttiautolla, sadan kilsan lenkki ja toimi kuin unelma 026g koodilla.
Overrun fuel cut ei toimi mullakan siinä, mutta kiihdytysrikastuksissa ei mulla ollut mitään ongelmaa tuossa, mä käytän rpm-pohjasta rikastusta.
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
mistäs tommösen 026 tai 027 sarjan koodin löytäs,oon surffaillu aika pitkään jo,mut ei vaan löydy 024 uudempaa ? ja tietysti 026/027 sopiva megatune,627 tai 693 loppunen varmaan käyTVH wrote:Extra-koodin uudemmissa versioissa on mahdollisuus muuttaa paljonko imuilman lämpö vaikuttaa seokseen. Eli jotain 026 tai 027 sarjan koodia testaamaan vaan.
-
- Kokenut Megasquirttaaja
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/
tuolta download code -> alpha, sieltä löytyy. Tässä vielä suora linkki
tuolta download code -> alpha, sieltä löytyy. Tässä vielä suora linkki