Megasquirttia säätävää dynopalvelua Suomessa?
Moderator: Masi_K
Megasquirttia säätävää dynopalvelua Suomessa?
Niin, otsikko kertoo paljon.
Onko kellään tietoa mikä dynofirma säätäisi ms:ää Suomessa?
Edit:
laitoin kuiteskin yleiseen, modet siirtäköön säätämiseen jos on tarve.
Edit:
Re: Megasquirttia säätävää dynopalvelua Suomessa?
Mun mielestä ei ole kovin suurta väliä, osaako dynofirman kaveri säätää Megasquirttia, mikäli itse osaat näpytellä säätöjä.Antti O wrote:Niin, otsikko kertoo paljon.
Edit:
Itse kävin omaa mopoa säätämässä paikassa, jossa eivät aikaisemmin olleet kuulleetkaan mistään Megasquirtista. Käytännössä homma meni niin, että firman kaveri ajoi ja minä näpyttelin säätöjä omalla läppärillä sen mukaan kuin kaveri halusi. Kävi kätevästi ja hyvä tuli.
Kokemuksien perusteella suosittelisin valitsemaan paikan, jossa on jonkinlainen jarrudyno eikä inertiadyno. Vaikka eipä noita inertiadynoja taida pahemmin autoille ollakaan. Säätäminen on paljon kätevämpää, jos konetta voi pitää halutulla kuormituksella vakiokierroksilla.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
Juu tottahan toi arttu on mitä sanoit.
Periaatteessa tota itekin nyt osaa suht hyvin säätää, en vaan luota tarpeeksi omiin taitoihini tossa säätöhommassa, seosta on wb:llä suht helppo säätää mutta se sytkäkartta onkin sitten monimutkaisempi juttu.
Tietysti jos saisi houkuteltua jonkun ms ekspertin dynoon kaveriksi olisi eriasia
Periaatteessa tota itekin nyt osaa suht hyvin säätää, en vaan luota tarpeeksi omiin taitoihini tossa säätöhommassa, seosta on wb:llä suht helppo säätää mutta se sytkäkartta onkin sitten monimutkaisempi juttu.
Tietysti jos saisi houkuteltua jonkun ms ekspertin dynoon kaveriksi olisi eriasia

-
- Megasquirt aloittelija
Säätöpaikka hakusessa??
Katso AM Works. On lappeenrannassa,ja on ollut megasquirtin kans tekemisissä.
-
- Megasquirttaaja
Re: Säätöpaikka hakusessa??
hyvähyvä sinne oisin muutenkin vienytchevellecoupe64 wrote:Katso AM Works. On lappeenrannassa,ja on ollut megasquirtin kans tekemisissä.

bmw cabrio
-
- Megasquirt aloittelija
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Tai tästä pirkanmaan lähistöltä?
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Re: Säätöpaikka hakusessa??
Laitetaan nyt väliaikatietoa, että itse ku kyselin asiasta, niin kuulemma omistaja säätää omalla läppärillä sen mitä kaverit AMWorksillä käskee.seidltuning wrote:hyvähyvä sinne oisin muutenkin vienytchevellecoupe64 wrote:Katso AM Works. On lappeenrannassa,ja on ollut megasquirtin kans tekemisissä.
Chuck My Norris