- Ford Sierra 2.0L Turbo katuauto
- Megasquirt Extra 024s9 + MegaTune 2.25b514 beta
- Kalibroitu 2.0IS vedenlämpöanturille ja ilmamäärämittarista irroitetulle ilmanlämpöanturille
- 3bar MAP (MPXH6300A)
- Pelkkä ruiskunohjaus käytössä
- RPM pulssin Frequency/Voltage konvertteri rakennettu MS:n sisään antamaan 0-5VDC analogisignaalia (RPM) LM-1 dataloggaustuloon
- Vakio jakaja, Ford (Bosch) sytytysmoduli. HEI-moduli Hall- anturin rinnalla antamassa häiriövapaan RPM pulssin Megasquirtille
- Innovate LM-1 Wideband Lambda
Varttimaililla 180km/h maalissa. Tällä loppunopeudella potentiaalinen varttimailiaika 12.0 - 12.2 sek
Ford Sierra 2.0L Turbo
Moderator: Masi_K
- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
- Itsetehdyt : Imusarja, pakosarja, välijäähdytin yms yms...
- Kone täysin vakio alhaalta ylös, ainoa muutos Cossun männät
- Voimansiirto täysin vakio, ainoa muutos sintterikytkin
Kone on osaksi ollut MS testipenkki, uusi evo-kone tulossa.
Onkos siellä viellä nuo vakio veivitkin paikoillaan ?paw wrote:- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
Jos niin kuinkas yläpää toteutettu,heloittamalla vai prässäämällä tappi paikoilleen ?
Vakioveivit prässätyillä männäntapeilla. Tulevaan pataan cossun veivit.Aatu wrote:Onkos siellä viellä nuo vakio veivitkin paikoillaan ?paw wrote:- Itsetehty hybriditurbo (pohjautuu LDS:n turboon)ytte^ wrote:Mitäs palikkaa itse kone sisältää, ruisku/syttypuoli tulikin jo selväksi?
Jos niin kuinkas yläpää toteutettu,heloittamalla vai prässäämällä tappi paikoilleen ?