
Polttoainejärjestelmän toteutin 3barin fixed pressurena paineen tasaimen kera. Eli pumppu on auton alla ja se saa aineensa matalimmasta kohtaa säiliötä. Ei tosin säiliön pohjasta ulos otettuna, joten pumppu alkaa ääntää noin 5L kohdalla. Toimii hyvin ja paine on sama kokoajan. Aiheuttaa toki vähän ongelmia moottorijarrun säädölle. Mutta vaikutus on hyvin vähän tässä muutenkin huonolla hyötysuhteella varustetulla koneella. Suutin on yli iso, koska se on dekan shorty ja siihen aikaa ei ollut oikein tarjolla kuin tuota yhtä 630cc tms kokoista sumua. Onpahan varaa tulevaisuuteen

Sytkä on toteutettu hukkana volkkarin 2x2 moduulipuolan voimin josta diy mallin rautalankajohdoilla tulpille alkuperäistä reittiä pitkin. Hyvänä puolena on että moduuli jaksaa ohjaa puolaa suoraan. Saatto olla tsägääkin. En ole mitannut puolan ohjauspuolen resistanssia. Triggerinä 36-1 Cherryn hall anturilla.
Setuppi toimii oikein luotettavasti. Jos jotain pitää valittaa, niin erittäin ajoittainen resetti eksyy aina sillointällöin. Sitä on aikalailla mahdotonta saada näkyviin mihkään. Mutta kuullostaa siltä että päärele sanoo naps, mutta vähintään bensarele napsahtaa. Tämä voi johtuu helposti pelkästään modulen perässä olevasta verolevykyhäelmästä. Sentakia tänätalvena teetätin ehdan piirilevyn mihi ymppäsin samalla moduleen ehdotetut suotimet 5 ja 12 voltin linjoihin. Tottakai kun itse suunnittelee ekaa levyä, niin siihen eksyy liuta aivopieruja. Mutta niistä selviää kyllä helposti.

Kuvia tulee ehkä, vallankin jos uusia ens kesänä napsin.
e: Muistin totaallisesti väärin ton DCn. Aiemmin kirjottamani 35% saatto olla joku iän ikuinen juttu.