Meinaan tollasta sillon etsin itekin, joko johtosarjan pätkää tai liitintä.
Kumpaakaan en löytäny vaikka soittelin romiksia kymmeniä lävitte ja fordia hätistelin.
Meinaan tollasta sillon etsin itekin, joko johtosarjan pätkää tai liitintä.
Kumpaakaan en löytäny vaikka soittelin romiksia kymmeniä lävitte ja fordia hätistelin.
no eipä oo tuommosta sattunu missään vastaan. tuo ilmeisesti Motorcraftin tekelettä tuo liitin? Motorcraftilta varmaan. Boschin liittimiäkin saa Bosch:lta.
plagu, toi kyllä löyty ihan tosta kovoltakin toi kuva, munmielestä paremmin ois havainnollistanu vaan sellanen ihan oikea liittimen kuva.
No enivei eiköhä toi oo selvä jo.
Tuosta plagun laittamasta kytkentäkaaviosta kysyisin, että mihin menee boxin piuha 1 (pip) ja piuha 3 (saw)?
Olen laittamassa suorasytkää dohc sierraan. Puolat ja edis 4 sytkäboxi on jo hommattu, vielä pitäisi kytkeä...
mk2 16v wrote:Onko tuo vr anturi sama kuin hall anturi? Mille pinneille menee efi boksissa ( ei mega) edis4 boksin 1 ja 3 piuhat?
induktiivinen ei ole sama asia kuin hall.
Minä en ainakaan tiedä yhtäkään toista järjestelmää kuin ms:n, joka tukisi fordin edis-järjestelmän käyttöä sytytykseen?
Kyllähän Fordin järjestelmät EDIS:iä tukee. Siitähän tässä nyt ilmeisesti oli kyse.
Lienee selvää että fordin omat järjestelmät tukevat edistä kun se on niistä peräisin. Viittasin viestilläni aftermarket-järjestelmiin ja kuvittelin että tässä oltiin edistä johonkin sellaiseen laittamassa.
Yrkesman: hauska tietää että tatech tukee myös edistä. Aina oppii uutta. Yleisimmät aftermarket-järjestelmät eivät käsittääkseni edistä kuitenkaan tue? korjatkaa jos olen väärässä.