Suunnitelmissa olisi siis vaihtaa Hayabusan orggis moottorinohjaus Atecuun. Veljelläni on Hayabusa
Mitsun TD05 ahtimella, vakio moottorinohjauksella ja paineen mukaan säätyvällä lisärikastusboksilla, joka
ohjaa painekotelossa olevia lisäsuuttimia. Penkissä tuo toimi vielä ihan kohtuullisesti mutta viime keväänä
Vesivehmaan kiihdytyspäivillä pääsi ilmeisesti laihalle jolloin männät suli ja lohkokin vaurioitui. Veli sai moottorin
korjattua viime kesänä ja nyt olisi tarkoitus saada moottorinohjaustakin luotettavammaksi.
Olen aikaisemminkin squirtannut pari autoa, mutta todella nopea unohtamaan kaiken silloin oppimani. Toivotaan että jotain
edes muistuisi mieleen.

täältä saisi mahdollisesti hyviä vinkkejä ja neuvoja projektiin, jolloin saisin pahimmat sudenkuopat vältettyä ja pyöränkin
nopeammin tulille.
Projekti on niin alkuvaiheessa että pyörä on vasta tuotu talliin, Atecu on pöydällä, ecun liittimet saapuneet postista ja
jonkinmoinen kytkentäkaavio löydetty.
Kytkentäkaavion mukaan Busassa ecu ohjaa suoraan COP-puolia, eli jonkinmoinen nelikanavainen sytkäpääte täytyisi
etsiä. Atecussa taisi olla vain logiikkalähdöt sytkälle. Myös MAP-anturi on ainakin vaihdettava paremmin painetta
ymmärtävään malliin. Laittelen kuvia myös tässä projektin edetessä kunhan pääsen johtosarjaa tekemään ja
tutkimaan lisää.
