Imulämmön vaikuruksen säätö
Moderator: Masi_K
Imulämmön vaikuruksen säätö
Eli mega 2.2 veten remmiahdettu kone ..miten tunerstudiossa määritellään kuinka purkki ottaa huomioon imulämmön korjaimen.
Re: Imulämmön vaikuruksen säätö
Valikosta Coolant Corrected Air Density. Sen ikkunan valikosta valitset Settings ja Coolant corrected.. Siitä vaihdat corrected ja coolantin tilalle intake air. Ikkunassa lukeekin ohjeet kuinka vaihtaa imulämpö siihen viisariin jos sitä tarvii.
Sen jälkeen kartan arvo on muistaakseni muutos prosentti alkuperäiseen arvoon. Itse aikanaan säädin siten että oikeasti noin 22'c asteessa säädin korjauksen nollaan ja alapuolelle vähennystä ja yläpuolelle lisäystä. Suuttimien deadtimen oikea arvo vaikuttaa tässä lujasti.
Lähtökohtaisesti koodi jopa ms1 ssä käyttää ideaalia kaasu lakia. Muistaakseni.
Sen jälkeen kartan arvo on muistaakseni muutos prosentti alkuperäiseen arvoon. Itse aikanaan säädin siten että oikeasti noin 22'c asteessa säädin korjauksen nollaan ja alapuolelle vähennystä ja yläpuolelle lisäystä. Suuttimien deadtimen oikea arvo vaikuttaa tässä lujasti.
Lähtökohtaisesti koodi jopa ms1 ssä käyttää ideaalia kaasu lakia. Muistaakseni.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII