Onkos kukaan saanut pelaamaan alkuperäisellä 2JZ vr-anturilla MS2/3 v3 piirilevyllä (anturin ohm 2.3Kohm)
Nyt semmoinen ongelma että auto käy hyvin yms... mutta ennakko lähtee nousemaan kun kierrokset nousee
Potikoiden säätö ei auta oikeestaan mitään paitsi kun on säätänyt liikaa ei lähde käymään enää ei signaalia
Ilmeisesti pitää alkaa vaihtaan toinen vr-anturi bosch opel/bmw/volvo....(500ohm) hall-anturia ei sen takia kun kierrätetään pitkälle moottoria 10000rpm
2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma
Moderator: Masi_K
Re: 2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma
itsellä sain toimimaan kun laitto signaalipiuhan väliin vastuksen
Re: 2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma
Tämäkin selvisi
Lamppu oli sökö
Nyt pelaa niinkuin pitää ihan alkuperäisellä omalla anturilla
Lamppu oli sökö
