2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma

Megasquirt III spesifiset jutut

Moderator: Masi_K

Post Reply
madi
Megasquirttaaja
Posts: 36
Joined: Tue Apr 26, 2005 21:47
Location: Oulu
Contact:

2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma

Post by madi »

Onkos kukaan saanut pelaamaan alkuperäisellä 2JZ vr-anturilla MS2/3 v3 piirilevyllä (anturin ohm 2.3Kohm)
Nyt semmoinen ongelma että auto käy hyvin yms... mutta ennakko lähtee nousemaan kun kierrokset nousee
Potikoiden säätö ei auta oikeestaan mitään paitsi kun on säätänyt liikaa ei lähde käymään enää ei signaalia
Ilmeisesti pitää alkaa vaihtaan toinen vr-anturi bosch opel/bmw/volvo....(500ohm) hall-anturia ei sen takia kun kierrätetään pitkälle moottoria 10000rpm
jimex
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 117
Joined: Sat May 28, 2005 0:10
Location: kuopio

Re: 2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma

Post by jimex »

itsellä sain toimimaan kun laitto signaalipiuhan väliin vastuksen
madi
Megasquirttaaja
Posts: 36
Joined: Tue Apr 26, 2005 21:47
Location: Oulu
Contact:

Re: 2JZ-GTE ja MS3 V3 kampiakselin anturi ongelma

Post by madi »

Tämäkin selvisi
Lamppu oli sökö :D Nyt pelaa niinkuin pitää ihan alkuperäisellä omalla anturilla
Post Reply