Terve,
Asentelen Kuplaan moottorin keskelle yhtä 2-kurkkuista läppärunkoa johon myös suuttimet tulevat. Luonteva paikka imuilman lämpöanturille olisi toisessa imusarjan haarassa, mutta silloin se olisi polttoaineseoksen huuhdeltavana. Onko ongelma? Pitäisikö yrittää väkästellä anturi jotenkin ilmanputsarin yhteyteen? Varsinaista imuputkistoa ennen kaasuläppäkoteloa ei ole.
IAT-anturi suuttimista alavirtaan?
Moderator: Masi_K
IAT-anturi suuttimista alavirtaan?
VW T1 -68 MS1 + EDIS
Re: IAT-anturi suuttimista alavirtaan?
Ei bensan huuhdeltavaksi. Näyttää päin honkia eikä vältsysti diggaa bensasta tuota määrää. Tee paikka vaikka imutorveen jos sellaiset tulevat.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: IAT-anturi suuttimista alavirtaan?
Tuli nyt tilattua sellaiset pikku kartiosuodattimet joita moottoripyörissäkin näkee. Vähän ahdasta voi olla sinne sisälle enää mitään rakentaa. Onkohan anturin likaantuminen ongelma jos se on putsarin vieressä mutta ulkopuolella?
VW T1 -68 MS1 + EDIS
Re: IAT-anturi suuttimista alavirtaan?
Tuskin on ongelmallista pidemmänkään päälle. Tarkistelee sitä aina sillointällöin. Ite ajelin moisella rakenteella puoli kesää ongelmitta eikä anturi sottaantunut.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII