kyseessä hukkakipinä puola, vahvistimena bosch 0 227 100 200 jota ohjataan led 17 ja 19 kautta, ohjauksessa ylösveto 12volttiin,, kun kierroslukutieto häviää (moottori pysähtyy) pyörii polttoainepumppu muutaman sekunnin,(sytytys virta jää siis päälle) ,ja kun pumppu pysähtyy antaa mega kipinän ohjauksen molemille puolille, sama ongelma on kun virrat kytketään päälle ,eli kone toisinaan ampuu imusarjaan tai putkeen, ehkei tuosta ole ongelmaa normaali käytösä , silloin virtojen katkaisun jälkeenhän puola ei toimi, mutta säätöjä hakiessa huomasin tuollaisen kiusallisen ongelman, projekti muutenkin hieman vaiheessa kun tuntuu kipinä olevan kovin heikko,
P_L
vika vai ominaisuus
Moderator: Masi_K
Re: vika vai ominaisuus
tosi vanha topicci enkä löytänyt muuta. mutta samaa ongelmaa täälläkin sytytys 6syl hukka kipinä + erillinen pääte ecuna atecuv3 ms2/extra 3.4.2
kyseessä opelin 6syl cih ja ongelma ei poistu kokonaan vaikka priming pulset pistäisi pois ilmeisesti jää e85:sta koneeseen.(ongelma vain jos seisoo 5-60min)
eli saako ton turhan kipinän pois kokonaan virta puolalle otettu boksin sisältä ja mittaamalla tulee samoin kuin bensa pumpulle
kyseessä opelin 6syl cih ja ongelma ei poistu kokonaan vaikka priming pulset pistäisi pois ilmeisesti jää e85:sta koneeseen.(ongelma vain jos seisoo 5-60min)
eli saako ton turhan kipinän pois kokonaan virta puolalle otettu boksin sisältä ja mittaamalla tulee samoin kuin bensa pumpulle