Sytkä pätkii 5500rpm.
Moderator: Masi_K
Sytkä pätkii 5500rpm.
Nyt käytössä mt225b627 ja 025x1 koodi, ei lähteny ollenkaan käyntiin 4-1 trikkeripyörällä, kumma kyllä, mutta 12-1 rattaalla käy muuten hienosti, mutta paha kierrosten katkeaminen 5500:ssa.
En oo mitenkään häiriösuojannu hall anturin johtoa, voisko vaikuttaa, minkään asetusten muuttaminen ei tunnu vaikuttavan.
En oo mitenkään häiriösuojannu hall anturin johtoa, voisko vaikuttaa, minkään asetusten muuttaminen ei tunnu vaikuttavan.
Kyllähän ne vehkeet pitäisi saada pelaamaan joka kierrosalueella.Masi_K wrote:Parempi että pätkii noin ylhäällä, kuin ihan ajoalueella.
Mullakin ollut volvossa samoja ongelmia, käytössä pelkkä suorasytkä megasquirtilla.
Kaikenlaista on kokeiltu, rupeaa jo tuntumaan, että onkohan kukaan muukaan saanut toimimaan moitteettomasti koko kierrosalueella.
Kannattaa myös tiedustella tuolta ms-efi foorumista jos olet kielitaitoinen, siellä on aika paljo tietoa asioista.
Pitääpäs itekki koittaa saada mittautettua tuo hallin signaali.kimmo-p wrote:Kiitos vinkistä, pitää hakeutua oskilliskoopin lähelle.teg wrote:Paras mitata signaali skoopilla, niin selviää onko vika signaalissa vai jossain muussa.
Mulla oli alunperin häikkä tuossa 4000rpm, mutta se siirtyi koko ajan ylemmäs, mitä suuremmaksi isonsi halllin ja trikkeripyörän välystä, nyt vika jossain 5800rpm:ssä.
Mulla ratas on tehty mopon hammasrattaasta, eli se on 32-1.
026-sarjan koodeissa saa valita käyttääkö 024s9b vai uutta wheel decoderia eli pitäis toimia.kimmo-p wrote:Olisi kiva kuulla onko kukaan saanut autoa käymään uudemmalla koodilla kuin 024s9 trikkeripyörän 4-1 kanssa?
Ois ollu vaan kiva päivittää uudempi koodi kun siellä on kuulemma valmiiksi niitä autotune toimintoja.
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
Nyt kun itse sain tuon autotunen toimimaan niin väittäisin vahvasti että se ei ole extran koodista kiinni vaan ainoastaan megatune pitää olla riittävän uusi, tuohan ei siis toimi kuin silloin kun läppäri on mukana.kimmo-p wrote:Ois ollu vaan kiva päivittää uudempi koodi kun siellä on kuulemma valmiiksi niitä autotune toimintoja.
Mutta kyllä uusin extrakin 027a2 tuntuu hyvältä mulla oli myös 025sarjan extroilla käynistys vaikeuksia vaikka pyörä on 12-1 mun vaihtoi 026c versioon niin ongelmat loppuivat (eikä ole väliä valitseeko wheeldekoder tyypiksi 024 vai 025 molemmat toimivat) ja 027a2 versios ei tulu siihen muutoksia.