Ongelmia tulee kun lähtee lämpösellä koneella huolimattomasti liikkeelle ja dumppaa auton liikkeelle lähtiessä. Jos heti auton sammuttua yrittää startata käyntiin, on moottori jumissa kun pytyt ilmeisesti täynnä polttoainetta. Mistähän tämä mahtaa johtua? WUE on noissa lämmöissä jo pois pelistä, ASE taitaa jonkun verran rikastaa vielä lämpöselläkin koneella ja cranking pulse on kans lämpösellä koneella 100 eli VE kartan mukainen..? Mitäs tuo priming pulse tarkoittaa? Siihen ei kyllä muistaakseni ole koskettu eli taitaa olla megan vakio käppyrä...
Jonkun minuutin kun odottelee niin taas lähtee käyntiin kun polttoaine valuu männänrenkaiden läpi alakertaan. Mutta eihän tuo kovin hyvää tee tollanen hydrolock kiertokangille tai voitelulle... Kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?
