Olen kasaamassa tuollaista MS2 v3.0:aa ja kasausohjeen mukaan päässyt nyt kohtaan 40, jossa on ensimmäinen testaus stimulaattorilla. Olen kasannut ihan ohjeen mukaan, mutta jättänyt pois C20, C21, C24, C25, R21, R22, R23 sekä Y1 koska olen rakentamassa siihen seqventiaalista ruiskua ja tämän ohjeen mukaan noita ei silloin asenneta. USB-adapteri tuntuisi toimivan ja sain ladattua megasquirt-II_3830 koodin prosessoriin, sekä sen vastaavan *.ini tiedoston. Tunerstudion kun käynnistää ja valitsee oikean Firmwaren sekä COM-portin, niin mittarit näyttävät mitä sattuu eivätkä reagoi potikoiden kääntelyyn. Ainoa mittari missä on eloa on kierroslukumittari joka menee laidasta laitaan noin sekunnin taajuudella. Kun stimulaattorista ottaa virrat pois niin silloin viisarit kyllä menevät nollaan. Mikähän voisi olla vikana? Voiko ohjelmassa olla jotain hämminkiä vai voiko joku noista puuttuvista osista aiheuttaa tuon? Stimulaattori on megastim 2.21. Tuossa vielä kuva piirilevystä:

Unohtui vielä mainita että jostain syystä se portin testaus Tunerstudiossa sanoo "failed", vaikka se selvästi kuitenkin reagoi kytkemiseen ja baud rate on 115200.