OSA1
Ensimmäisiä kertoja pyörittelin konetta. Enne pyörittelyä olin käynnistellyt (avaimesta -> 2s kerrallaan) bensapumppua jotta linjat täyttyisivät. Seuraavana oli vuorossa koneen pyörittely ilman tulpan johtoja. -> pyöri nihkeästi. Tulpat pois ja käsin pyörittämään. Sylinterit olivat aivan täynnä bensaa varmaan litra tuli ulos tulpanrei'istä. Ruikkaako MS enne starttia sylintereihin bensaa? voiko johtua tästä, vai onko vika luultavasti jsosai muualla?
***********************
OSA2
Tänään vietettyäni tallilla päivän tein seuraavaa:
-Tarkistin johdotukset
-Piirilevyn / juotokset
Diaknoosi: Suuttimet maadoittuu jatkuvast (eli suuttimet auki). Kun MS:ään kääntää virrat päälle maadoitus alkaa ja kun taas sammuttaa niin maadoitus lakkaa eli tästä päättelisin että on MS:n aiheuttamaa eikä vikaa omissa kytkennöissä. Ja sarjahan oli partcon muunneltuna extralle sopivaksi.
***********************
RATKAISU
Eli kuinka ollakkaan R32 maadoittui joka aiheutti molempien suuttimien jatkuvan aukiolon. Pienestä se on kiinni
