kuinka lähellä se starttimoottori on triggeripyörää/anturia? vaikka kai sen pitäis ihan siinä kiinni olla, että se jotain vaikuttais... mersussakin on vakio triggeröinti vauhtipyörältä ja anturi ihan startin vieressä, eikä se mitään vaikuta...Puolituinen wrote:No tota itekki miettiny, mutta kun se lähtee heti työntämällä käyntiin. Et aiheuttaako startti jonkun magneetti kentän?
Tasasella pihalla tossa sitä työnnelty, et en usko työntämälläkään olevan sen koneen pyörintä aina hirmu tasaista. Työntämällä lähteny joka ainut kerta ongelmitta käyntiin ja käydessä ottaa kierroksia ongelmitta. Kun mulla sellanen käsitys triggeri ongelmat tulee kierroksilla pahiten esiin. Et jos triggeri olisi magnetoitunut ni miks ongelma ainoastaa startatessa?
melkoiseltä mysteeriltä tuo kyllä vaikuttaa, mutta jos kaikki muut osat on käytännössä vaihdettu, paitsi itse triggeripyörä, niin ei siihen enää paljoa jää vaihtoehtoja...