kastelee tulpat.. c20ne
Moderator: Masi_K
kastelee tulpat.. c20ne
eli aloittelia tarvis apua tällaisen kans. kastelee tulpat ja ensin lupaa ja sitten ei mitään.. kaasua pitää painaa että pysyy ees jotenkin käynnissä. eli moottori hukkuu bensaan vaikka on vakio suuttimet.. ja mikähän tässä moottorissa on trigger angle?? laites on ms2v3 vr anturilla ja vag hukkakipinällä.. kipinä kyllä tulee.. sais ny perkele ees pysymään tän tyhjäkäynnillä.. ohjelma on tunerstudio. reg fuel on laskettu. auttakee tyhmää!! 

Re: kastelee tulpat.. c20ne
ei huku pakosta bensaan, myös laiha seos kastelee tulpat, kun startti yrityksiä riittävästi... ainakin omaan kokemukseen perustuen... reilusti vaan bensaa kokeeksi lisää, että saa pysymään käynnissä ensin, että pääsee edes säätämisessä alkuun...
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 

-
- Kokenut Megasquirttaaja
Onhan kaikki asetukset oikein?
RiceRacing Team - Säätämistä jo useamman vuoden.
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
muistaakseni 60 astetta, tarkista strobolla ennen ku yrität käyntiin.keku79 wrote:suuttimet.. ja mikähän tässä moottorissa on trigger angle?? l
Jos sulla on alkuperäinen kampurassa oleva triggeröinti käytössä ja kiilahihna pyörä niin se merkki siinä on nokan ajoitus merkki ja ykk on parin hampaan päässä(~10´astetta). Ite tein niin, että maalasin koko sytkä kartan 10 asteeseen ja taistelin sen kaasuläpän säädöllä pysymään käynnissä ja sitten säätelin tota drigger anglea ja muistaakseni tulos oli 117. Säätöläppäri on tallilla, mutta voin seuraavaks vilkasta sen.
Edit: Mulla näyttäis olevan 116.4
Edit: Mulla näyttäis olevan 116.4
Last edited by JokkeJ on Mon Sep 05, 2016 20:46, edited 1 time in total.
ny tuli sellainen ongelma että kun painaa kaasua niin ottaa kyllä kierroksia mut siitä kun päästät kaasun pois niin sammuu.. käy pirun rikkaalla vaikka oon pienentäny req fuelia vaikka kuinka paljon.. ja kun päästät kaasun ja painat heti perään kaasua niin tukehtuu eli booaa.. mikäs tässä ny on?? auttakee tyhmää!!
mihin tämä tieto perustuu, että käy pirun rikkaalla? mun mielestä nuo oireet viittaa nimittäin edelleen päinvastaiseen, eli käy laihalla... seoksien pitää olla reilusti alle 9:1 AFR että alkaa "tukehtua bensaan", kun taas jo niinkin lievästi laiha seos, kuin 14,7:1 afr aiheuttaa tyhjäkäynnillä ongelmia monessa koneessa, varsinkin kylmänä ja kun päättelee näistä sun ongelmista, niin et taatusti ole päässyt vielä ryyppy, kylmäkäynti, startin jälkeisiä rikastuksia ym. hieromaan kohdalleen...keku79 wrote:ny tuli sellainen ongelma että kun painaa kaasua niin ottaa kyllä kierroksia mut siitä kun päästät kaasun pois niin sammuu.. käy pirun rikkaalla vaikka oon pienentäny req fuelia vaikka kuinka paljon.. ja kun päästät kaasun ja painat heti perään kaasua niin tukehtuu eli booaa.. mikäs tässä ny on?? auttakee tyhmää!!
moottorit tykkää bensasta, ei ne ilmalla pelkästään käy

itse en ole saanut ikinä alkusäätöjä tehdessäni konetta "liian rikkaalle", jos suuttimet on olleet vakiot tai edes jotenkin järkevän kokoiset, ongelmat on aina olleet bensan vähyydessä... vasta ihan ylisuurilla suuttimilla alkaa olla tuota tukehtumis riskiä...
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 

Ja sillä reqfuelilla ei säädetä seosta, ei ennenkään eikä tulevaisuudessa. Kiihdytysrikastus ja seoskäyttäytyminen sen jälkeen kun kaasua nostaa on kaikki säädettävä. Ne ei toimi paketista koskaan. Saat sen muuten käymään ok järkevillä seoksilla ja ve arvoilla niin sitten keskityt vasta siihe kaasun tempomiseen.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate