Elikkä triggeripyörän singaali dataloggerissa on hyvä jos ei anna auton käynnistyä. anturina 5v. hall 1,8kilo ohmin ylösvetovastuksella ja trggeripyöra 60-2. käyntiin startatessa taas tulee ylimääräisiä pitkiä piikkejä dataloggeriin ja paukkuu imarissa tai putkessa kun auto yrittää omillaan käyntiin, juuri kuten teki ennen ylösvetovastusta. Auto kävi jo hienosti alle n.3k rpm mutta johtoja ja puolaa asentaessa viimmeiselle paikalle tuli tämä kumma vika. Asetuksia ei ole muutettu tällävälin. Hall anturin testasin heiluttamalla peltiä irroitetun anturin nokan alla ja se näyttäis toimivan. kaikki osat sekä johdot on purettu samalle mallille kun ne auton käydessä olivat. Tämä on ensimmäinen mega homma minun eläissä ja aukkoja tässä "sivistyksessä" löytyy vielä runsaasti. Olisin erittäin kiitollinen vihjeistä jotka auttavat ongelman ratkaisuun.
Auto on bmw 535 m30b34 moottorilla ja volkkarin hukkakipinä puolalla, jossa on oma ohjain sisällä.
Johtosarja on:
http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... cts_id=171
Hall anturi taas:
http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=61
Kipinä tsestit kaikilla kanavilla ok.
Anturin häiriöt koitettu poistaa laturia myöten.
Maa ja virtapisteitä muutettu autossa tuloksetta.
oskiloskooppi tilattu

sekä koitan vielä toisella hall anturilla jahka saan sen.
