Rupee ideat loppumaan tuon rajoittimen kanssa, josko ois jollain viisaamalla jotain neuvoo.
Elikkäs kierros/lähtö rajoitin on toteutettu linkin alla olevalla kytkennällä, jolloin lähtö rajoitinta ohjataan
suoraan fidle lähdöllä ja lähtörajoitinta js11 lähdöllä opton kautta maihin.
Ongelma on se että toimii muutaman vedon ja sitten mosfet jää kiinni tilaan jolloin katkaisua ei tietenkään tapahdu, joka ei ole hyvä asia kun on kaasu pohjassa rajoitinta vasten ja kierrokset hyppää yhtäkkiä sinne 10000 hujakoille, ja kone vielä vanha rivikutonen.
Eli kytkentä toimii mutta millä sen sai toimimaan varmasti, ilman fetin hajoamista, ideoita
Katos vaan jäipä mainitsematta että on ms2 v3 ja toi limitteri on itsetehty, muuten tismalleen sama kun alkuperäinen mutta vastukset ei ole pintaliitos vaan normi vastuksia.
Eihän tuolla pitäisi oman näkemyksen mukaan olla väliä onko ohjain megajolt vai megasquirt, sitä
trig tuloa vaan katkotaan maata vasten. Voin tietysti olla täysin väärässäkin.
Mitenköhän jos noita fettejä laittas pari rinnan oiskohan siitä mitään apua, tällä hetkellä vaan ei ole enää yhtään millä koittaa kun kun kaikki on kärähtäny. Yks tietysti jos löytäis tuohon tilalle jonkun paremmin kestävän, tuo fetti pitäis kuitenkin 20A virtaa kestää. Tuleeko sieltä puolilta joku takapotku mikä sen sitten rikkoo, en tiedä.
Megassa on kierrosten rajoitin suoraan ohjelmassa. Laitat vaan tunerilla halutun kierrosluvun noin karkeesti ohjeistettuna. EDIS tapauksessa täytyy katkoa polttoaineen syöttöä. Ja huomaa että itse EDIS poksissa sattaa olla oma kierrosten rajoitin jota et pääse säätämään korkeammaksi.
Lähtörajoittimelle maadoittava nappi mistä kytket sen päälle ja piirilevylle kytkentä ohjeen mukaan. http://www.msextra.com/doc/pdf/html/MS2 ... e-3.4.html
sivun 31 lopusta eteenpäin on ohje. Huomaa että siinä on ohje maadoittavalle napille ja jännitteen kytkevälle napille erikseen.
Sitten asetukset kohdalleen ja muista että täytyy taas katkaista polttoaineen syöttö.
Tuota megan omaa rajoitinta on tullut koitettua,mutta ei oikeen sovellu mun käyttöön. Lähtö kierrosrajoittimella kun haluan sitä viina sinne turbiinin että sais ahtoja jonkin verran ylös.
Joo sitten iskeekin se EDIS hankaluus, jor tarttee syöttää polttoainetta lähtörajoittimella, mutta ei siitä lähtö rajoittimesta myöskään ihan hirveesti ole iloa ellet saa samalla myöhästettyä sytytystä.
Eli tohon tarkoitukseen EDIS on täysin sopimaton. Laita mega suoraan ohjaamaan sytytystä niin saat säädettyä siten että saat kunnolla myöhästettyä sytytystä ja syötettyä polttoainetta samalla, niin sitten alkaa olla ahtopainettakin.
Kyllä se suora sytkään siirtyminen oli pohdinnan alla, EDIS nyt vaan on niin helppo ja varma toiminen. Tämä setup kyllä toimii niin kun pitää ja nostaa ahtoja ilman ennakkoon koskemistakin, ongelmana on vaan saada tuo perhanan fetti kestämään.
Kolme noita fettejä rinnan niin rupes kestämään. Eli jos haluaa EDIS:tä käyttää ja siihen rajoitin joka toimii niin tämä kytkentä on ainakin testattu toimivaksi.