Apuja olisin vailla, kyseessä niinkin yksinkertainen asia kuin polttoainejärjestelmä. Vanha setuppi koneella oli mekaaninen pumppu -> suodatin -> välisäiliö -> kp-pumppu -> bensakisko -> välisäiliö -> paluu tankkiin. Nyt kun ei ole mekaanista pumppua ja koko setuppi tulee takakonttiin, niin päänvaivaa tuottaa suodatin. Pumppu tulee tankin alapinnan alle, joten painovoimaisesti voisi ajatella sen kulkeutuvan tarpeellisella tuotolla pumpulle. Nyt vaan mietityttää että voiko siihen laittaa suodattimen (jos niin minkälaisen) väliin. Pumppuna 037 ja tehoja koneessa noin 200, joten pumppukin on jo rajoilla (speksattu tuoton riittävyys 285hv@3bar). Paineenalainen suodatin on yks vaihtoehto, joskin vaatii isomman pumpun todnäk. Tavoitteena on ottaa 300-400 ahtamalla joten pumppu vaihtuu joka tapauksessa jossain kohtaa. Siinäkin, pumppu vai suodatin ensin?
EDIT: Polttoainelinjat 10mm meno ja 8mm paluu HST, nylonpunosletkua tulossa pumpulle ja pumpulta vähän matkaa putkelle.
Polttoainejuttuja
Moderator: Masi_K
Re: Polttoainejuttuja
Ennen pumppua karkea esisuodatin ja pumpun jälkeen varsinainen tiheä painesuodatin.
Re: Polttoainejuttuja
Näin teen, kiitosTommiT wrote:Ennen pumppua karkea esisuodatin ja pumpun jälkeen varsinainen tiheä painesuodatin.
