Tere! Mulla olisi protopartsin boksi ms1 v2.2. Vika on seuraavanlainen .
Duty cycle heittelee koko aika 40-106 välillä. Engine speed on tunerstudiossa tyhjäkäynnillä 1000 mutta realtime display näyttää 11000-25500 välillä. Bensapumppu vaikuttaa realtimen kierroslukunäyttöön. Pätki vedossa välillä ja sitten tsippas. Meniköhän jotain rikki boksista? Resetoi itteensä myös välillä. Näyttää online - offline - online . Ja kun auto ei ole käynnissä on engine speed koko aika 25500
- Virta
Ms1 v2.2 vika
Moderator: Masi_K
Re: Ms1 v2.2 vika
Terve!
Itse itselleni vastaten. Ajoin firmwaren uudestaan megaan niin alkoi toimia. Mutta Rpm tieto tekee piikkiä välillä. Ennen ei tehnyt? Kuinkahan tämän saa oijottua?
- Virta
Itse itselleni vastaten. Ajoin firmwaren uudestaan megaan niin alkoi toimia. Mutta Rpm tieto tekee piikkiä välillä. Ennen ei tehnyt? Kuinkahan tämän saa oijottua?
- Virta
Re: Ms1 v2.2 vika
Terve!
Ja edelleen. Itse itselleni vastaten. Reset vian ja rpm piikki vian aiheutti liian pieni johto koko. Olin ottanut b pumpulle ja megalle sähköt kaksinapaisella kaapelilla akulta kytkimille. Tästä haaroituksesta kun bensapumpun kytki päälle söi se jännitteen ales. Jotenka jännite oli liian pieni.
Ja edelleen. Itse itselleni vastaten. Reset vian ja rpm piikki vian aiheutti liian pieni johto koko. Olin ottanut b pumpulle ja megalle sähköt kaksinapaisella kaapelilla akulta kytkimille. Tästä haaroituksesta kun bensapumpun kytki päälle söi se jännitteen ales. Jotenka jännite oli liian pieni.