Joo eli minulla on turbo datsun projekti. Siinä on L18-T kone eli 1.8.
Polttoaine- ja sytytyspuoli on vielä epäselvää, että miten toteutan.
Alunperin oli tarkoitus laittaa paineistetut tupla dellortot, mutta sitten kun mietin miten saan virranjakajan toimimaan niin törmäsin netissä tähän "Megasquirt":iin niin ajattelin että olisiko helpompi/halvempi toteuttaa ruiskulla?
Mitä kaikkea osaa tarvitsen jos laitan ruiskun?
Ruiskutekniikka yleensäkkin on jäänyt minulle vähän hämärän peittoon, joten en niistä paljon tiedä. (ei niitä silloin ennen ollut...)
Vinkkejä!!
Datsuniin turbo+ruisku?
Moderator: Masi_K
Tässä vähän alkua:
Imusarja
suuttimet
paineensäädin
bensaBensalinjat
anturit
ms-boxi
L18T:stä ei taida olla ruiskuversiota? Ja uudempi ca18 taitaa olla aivan eri planeetalta Joten valmista imusarjaa ei taida löytyä jolloin joudut sen tekemään.
Bluebird vai 180 mihin rakennat? sss?
Oletkos lukenut jo manuaalin läpi??
Imusarja
suuttimet
paineensäädin
bensaBensalinjat
anturit
ms-boxi
L18T:stä ei taida olla ruiskuversiota? Ja uudempi ca18 taitaa olla aivan eri planeetalta Joten valmista imusarjaa ei taida löytyä jolloin joudut sen tekemään.
SSS olen laittamassa.Ridge wrote:Tässä vähän alkua:
Imusarja
suuttimet
paineensäädin
bensaBensalinjat
anturit
ms-boxi
Eipä taida olla ruiskuversiota.
Mitä antureita tarvitaan????
Mikä on ms-boxi?
Mistä autosta näitä osia vois romuttamoilta löytää?
Mitä manuaalia tarkoitat?
Tarvitset imuilman ja jäähdytinnesteen lämpötila anturit sekä kaasuläpän asento tunnistimen. Kaasuläpän asento tunnistin on oltava potetiometrityyppinen.
Lamda anturi on hyödyllinen ja melkein välttämätön.
ms-boxilla tarkoitin megasquirttia.
itse otin bensapumpun 900i saabista ja suuttimet löytyivät 323 gti mazdasta kuten myös lämpötila anturi. kaasuläpän ja asentotunnistimen löysin 1.8 turbo subarusta ja imuilman lämpötila anturi on yleismallinen vdo:n anturi. Yleensä joka ruisku autosta löytyy jotain sopivaa.
Bensa linjat olen tehnyt tavallisesta nylon putkesta jota ostin teollisuus etolasta. Putket pujotin runko palkin sisässä edestä taakse.
Manuaali löytyy tuolta:
viewforum.php?f=15
Lamda anturi on hyödyllinen ja melkein välttämätön.
ms-boxilla tarkoitin megasquirttia.
itse otin bensapumpun 900i saabista ja suuttimet löytyivät 323 gti mazdasta kuten myös lämpötila anturi. kaasuläpän ja asentotunnistimen löysin 1.8 turbo subarusta ja imuilman lämpötila anturi on yleismallinen vdo:n anturi. Yleensä joka ruisku autosta löytyy jotain sopivaa.
Bensa linjat olen tehnyt tavallisesta nylon putkesta jota ostin teollisuus etolasta. Putket pujotin runko palkin sisässä edestä taakse.
Manuaali löytyy tuolta:
viewforum.php?f=15