Aloitteleva MSQ käyttäjä ihmettelee muutamia juttuja, koskien tuota otsikon mukaista MS1 v3 boksia ja sen johdotusta.
Minulle tuli yhden projekti turbomoottorin mukana kyseinen boksi ja tämä projekti turbomoottori on kyseisellä MS boksilla ollut useamman kerran käynnissäkin.
Nyt kun ryhdyin sitä boksia irroittamaan, jotta saan sen tuon turbomoottorin kanssa oikeaan autoon kasattua, niin johtojen irroituksen aikana tuli vastaan ainakin yksi outo ranetus (tämä koko johdotus on tehty edellisen omistajan toimesta todella amatöörimäisesti, jopa minun standardien mukaan).
Kts kuva (pahoittelen huonosta kuvalaadusta)

Ymmärtääkseni tuo kuvattu johto on nyt EEC-IV johdotuksessa pin outtia selvitettäessä se mikä menee TFI moduulille virranjakajassa.
Se on sellainen erikoisempi johto, jossa on eristemuovin alla ensin ulkoinen "johtoverkko", samanlainen kuin TV antennijohdossa ja sitten sisällä taas uusi eristetty johto.
Löysin myös tämä foorumin etusivulta .pdf tiedoston, jossa on MSQ pin outti. Mutta, se DB-37 liitin ei nyt kerro minulle tuon kaksikerroksisen johdon mysteeriä.
Onko täällä muita EEC-IV orkkisjohdotuksen ja TFI moduulin kanssa ihmetteleviä ja viisaampia, jotka voisivat valaista lisää infoa tähän.
Jos tarvetta tarkemmista kuvista, tai mitä tahansa tarkentavaa tietoa, niin mielelläni ne selvitän ja saisin siten tuon oman MSQ boksin varmasti oikein rakennettua tuohon turbomoottoriin ensi kesää varten.
Kiitos etukäteen kaikille teille viisaammille.
-Hessu-