Kaasuläpän...
Moderator: Masi_K
Kaasuläpän...
Elikkä ollan tässä yritelty saada boksia säätöihin mutta aina tulee sama ongelma. Lopettaa kiertämisen 5000rpm jälkeen pelkkää ropötystä siis. Ennakoilla ja seoksilla ei vaikutusta. siihen asti veto hyvää teho ja momentti kohdallaan(jarrussa ajettu). samoin ihmetyttää kaasuläpänasennontunnistin tai siis näyttö tietokoneella, kaasu auki näyttää 100% ja kiinni 0 mutta koskematta kaasuun koneen mukaan läppä lähtis aukeemaan nousee yli 50%itsestään????autona foortti 2.0 turbo ic cosun helyillä ja kasiventtiilikannella. Toivottavasti joku saa jotain selkoa tästä ja pystyisi antamaan vinkkiä, siitä iso kiitos.
Täytyy huomenna ruveta käymään piuhoja läpi. Iso haaste kun ei ole itse vetänyt piuhoja. Voisiko siinä olla vika rötäämiseen ylhäällä vai ..... Hieman ulapalla tuon megaruutan kans.... Tosin siinä kyllä yhteys toimii vaikka se hiljaksiin lähtee nousemaan niin hetikun kaasuun koskee näyttää taas oikein.
Tossa on cossun imusarja. Auto käy tyhjää hienosti ja vastaa kaasuu erittäin ripeästi. ainoat ongelmat tosiaan tulevat ylhäällä. Niitä ihmetellessä pisti vaan silmään viisarin liikkeet näytössä. Autossa oli 190kw 370nm jä käyrä siisti ei kuoppia 5000rpm asti sitten pelkää rötää. mega on kasattu is:n boksin sisään.
Johdot väärinpäin anturissalateksi wrote:Mulla on sellanen probleemi et kaasu näyttää jatkuvasti 100% kun tps:n johot on Kiinni, ja auto ei käynisty, mutta kun johot irrottaa lähtee käyntii ja kiertää johonkin neljän tonnin paikkeille ja sit alkaa hyytymään...????

205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
kyllä mä ne käänsin toistekin päin mutta ei hyötyä... JA tosiaan kaasu näyttää koko aika 100% ja sitä ei saa kalibroitua ollenkaan. MIkä vois aiheuttaa tommosta
Anturi kyllä pelaa, ainakin vastus muuttuu kun mittaa. JA sit bensapumpun ohjaus ei pelaa...Auto kyllä pelas ihan hyvin hetken ilman tuota kaasuanturaakin mutta nyt tosiaan pimeni toi pumppu kokonaan ja pumpussa ei ole vikaa.

