Kysymys kuuluukin että kuinka tälläisen saa haettua pois, vai saako ollenkaan ? Imusarjan alkuperäinen pakokaasuperustainen lämmitys on tukittu pois. Ihan kädellä tuntee kuinka imusarja kylmenee kun paikallaan pitää kierroksia päällä. Oon tästäsyystä ja varmasti myös vähän suuttimen deadtimestä johtuen joutunut hiukan taivuttamaan imulämpökorjauksen ideaaliarvoa molemmista hännistä pitäen noin 24 asteen korjauksen vakiona. Tilanne on sinänä törky surkee kun runko ja imuilman otto sijaitsevat pakosarjan päällä suoraan. Mutta näin se on ollut uudesta asti. Suunnittelin jo volvo 144 perustaista ilmanputsaria millä saisi ilman tuotua maskin takaa putkea pitkin sutikoteloon. Mutta tuo ei onnistu ennenkuin kaasuvaijerin toiminnan muuttaa 180astetta.

Koneessa on vetoja hienosti kyllä. Lambda takaisinkytkentähän korjaa ym ongelman aika hyvin. Mutta aiheuttaa myös sitten vähän ikäviä laihalla olo yms tilanteita kun map perustainen kiihdytysrikastus ei käsittämättömästä syystä vaan tunnista tuossa reilua kaasun polkasua tyhjäkäynniltä. Mut ei tästä sen enempää, kait ?
