Kodin päivitysapua?

Keskustelu Megasquirtin firmwaresta ja muista Megasquirtiin liittyvistä ohjelmistoista

Moderator: Masi_K

Post Reply
bmwe21
Megasquirttaaja

Kodin päivitysapua?

Post by bmwe21 »

Haluisiko joku kokeneempi jeesata extran asennuksessa, kerran kokeilin ja meni pieleen!? Jos vaikka lähdettäis siitä, että mikä koodiversio ja megatune kannattaa imaista koneelle? Voisin vaikka ottaa puhelimella yhteytttä kun jollain olis sopiva hetki aikaa värkätä! Itse asun lahdessa, eikä täällä tietääkseni ole muita squirttaajia, vai onko?
Masi_K
Megajumala

Post by Masi_K »

Jos on aivan perus lankku, niin boot "jumpperi" paikalleen yhdistäen ne kaksi nastaa. Extra koodin hakemistosta klikataan download firmware. Sitten vastataan että missä com porttiin lankku on tietokoneessa kytketty. Sitten vastatataan Y kun kysyy että päivitetäänkö alkuperäisestä firmwaresta. Tämän jälkeen jumpperi pois. Thats it. 8)
Mun mielestä aina kannattaa hakea uusin firmware. Se teoriassa toimii parhaiten.

Tämän jälkeen kopioidaan extra kansiosta msns_extra.ini megatunen mtcf hakemistoon(niinja megatune pitää olla sopivan uusi kys. koodille). Megatune käyntiin sen jälkeen virrat megasquirttiin. Jos ei virheilmoituksia tule, niin extra on onnistuneesti sisällä.

Sama asia myös täällä stickerissä
viewtopic.php?t=391
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
MikZ
Megasquirttaaja

Re: Kodin päivitysapua?

Post by MikZ »

bmwe21 wrote:Itse asun lahdessa, eikä täällä tietääkseni ole muita squirttaajia, vai onko?
Minä ainakin squirttailen Lahdessa. Aika aloittelija kyllä minäkin, mutta ainakin auto liikkuu squirtin avustamana. Pistä vaikka postia jos tarvit helppiä jossain.

-Mikko
axe
Kokenut Megasquirttaaja

Re: Kodin päivitysapua?

Post by axe »

bmwe21 wrote:Itse asun lahdessa, eikä täällä tietääkseni ole muita squirttaajia, vai onko?
Lahdesta mäkin olen, mutta luultavasti vielä enemmän alottelija kuin sinä. koska auto ei vielä edes käy.
Peugeot 205 Gti 1.9 + extra029t + garrett t25 (pahasti vaiheessa)
Post Reply