Ms2 outo vika! Apuwa
Moderator: Masi_K
Ms2 outo vika! Apuwa
Osaiskohan täällä kukaa neuvoa onko boxi rikki vai asetuksissa jotain väärin. Auto käy tasasesti suht hyvin yli 2000rpm kun auton laturin piuha on irti. Sitten kun piuhan laittaa kiinni ja auto alkaa lataamaan nii ei käy juuri ollenkaan... Akun jännite suunillee 12v kun piuha irti ja ladatessa työntää 14v suunillee. Onko tolla akun jännitteella mitään merkitystä kun eikös megan pitäs osata tasata jännite itellee toimivaks?? Viime kesänä autolla pysty ajelemaan ja muutoksina on tullu nyt uusi hall anturi, kiekkakellolle tieto megalta, isommat suuttimet, isompi pumppu ja polttoaineeksi e85.
Re: Ms2 outo vika! Apuwa
Minulla oli joskus samantyylinen vika. Se johtui laturin tuottamista jännitepiikeistä.
Vesa
Milläs sen sai korjattua?vesa wrote:Minulla oli joskus samantyylinen vika. Se johtui laturin tuottamista jännitepiikeistä.
Minun tapauksessani laturin jännitesäädin oli rikki. (Tarkista kuitenkin oskilloskoopilla latausjännitteen laatu jotta et vaihda säädintä/laturia turhaan)
Vesa
Hall anturi otti ilmeisesti häiriötä ku meni samassa nipussa virta piuhan kaa. Nyt on seuraava ongelma tasanen tyhjäkäynnin saanti. Seilaa 900-1500rpm ja imuvuotoa ei ainaka tuntus olevan ku one shotilla suihkin
Ota logia ja kattele näkyykö siinä mikä voisi tuon aiheuttaa ?
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate