ms1 hei 7 sytytys ohjaus
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
ms1 hei 7 sytytys ohjaus
moro. kysynkö tyhmiä. ennakko käppyröitä etsiskelin 350 chevrolet tpi moottoriin, niiin säätääkö hei 7 itse itsensä kierrosluvun mukaan vai?
Re: ms1 hei 7 sytytys ohjaus
En oikeen ymmärtänyt kysymystä mutta eihän se hei 7 mitään itse säädä ilman tietokonetta.
Mulla voi löytyä tpi koneen sytkäkartta jostain. Sillä päässee alkuun mutta tossa tpi tietokoneessa on jo jonkunverran parametreja jotka vaikuttaa sytkäsäätöön kartan lisäksi.
Mulla voi löytyä tpi koneen sytkäkartta jostain. Sillä päässee alkuun mutta tossa tpi tietokoneessa on jo jonkunverran parametreja jotka vaikuttaa sytkäsäätöön kartan lisäksi.
-
- Megasquirttaaja
jos löytyisi kartta pohja ois mahtavaa. kyllä tuo toimii jo ihan ok. on niin laimeat nuo megassa olevat vakio karttapohja että pitäis saada ennakkoa enemmän mutta en osaa sanoa paljon. kokonais ennakko varmaan 35 asteen kohdille. mutta tuo väli varmaan aika suoralla linjalla jonnekkin 3000 rpm voisi vetää ennakon alkuun, mutta jos löytyy karttaa niin hieno homma.
Sorry, ei löytyny karttaa enään, on vissiin mennyt vanhan säätöläppärin hajottua.
Pistä vaan se 34-36 astetta täyskaasualueelle siitä 3000 yläspäin tai alempaakin riippuen koneen palikoista.
siitä sitten pienemmille map arvoille kasvattaen siten että pintakaasulla (Map joku 40?) tossa kolmen tonnin yli saa olla joku 45-50 astetta. siten vaan tasaat tolle välille.
Saakohan tosta mitään selvää....
Pistä vaan se 34-36 astetta täyskaasualueelle siitä 3000 yläspäin tai alempaakin riippuen koneen palikoista.
siitä sitten pienemmille map arvoille kasvattaen siten että pintakaasulla (Map joku 40?) tossa kolmen tonnin yli saa olla joku 45-50 astetta. siten vaan tasaat tolle välille.
Saakohan tosta mitään selvää....
-
- Megasquirttaaja
kyllä siitä selvää sai. noilla arvoilla alooyyelij ja kierrosherkkyyttä tuli heti vaikka alustavat säädöt vasta. kiitos neuvosta