terve mega tietäjät
laitoin autoon matala ohmiset suuttimet jonka jälkeen alkoi tulla rpm piikkejä tolkuttomasti
mikähän näihin auttaa suuttimet on ilman etuvastuksia pwm ohjauksella
speksit
ms1 3,0 edis8
8 kpl 1600cc 6 ohm suuttimia
ps minkä kokoiset etuvastukset nämä tarvitsee jos laittaa kumpaankin pankkiin yhden vastuksen
kierrosluku häiriöitä
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: kierrosluku häiriöitä
Joskus oli joku ohje ottaa maadoitus erilleen suuttimille levyltä vai oliko 12v paluulinja erillisellä johdolla.
Nyt kun manuskat uusittu, niin oikein mitää löydä enään helposti.
Ja sit tais olla joku vahvistin konkka jopa lisätty, mutta siitä toimivuudesta niin hajua.
Nyt kun manuskat uusittu, niin oikein mitää löydä enään helposti.
Ja sit tais olla joku vahvistin konkka jopa lisätty, mutta siitä toimivuudesta niin hajua.
Re: kierrosluku häiriöitä
mä olen pari päivää etsinyt ratkaisua tuohon mutta en ole löytänyt mitään
Re: kierrosluku häiriöitä
V3 levyyn pitää lisää kondensaattoreita suutinohjaus fetin jalkoihin. Sillä siinä levyssä saa syötyä juuri kyseiset paluupiikit pois.
I found 47uf 35v from center leg of Q3 to center leg of Q9 works well. Negative lead to Q3. Yhedellä tutulla ei muistaakseni riittänyt 47mikroa vaan sen piti kasvattaa tuota. Sitten tokeni silläkin. Ohje sitäpaitsi taitaa olla vain toiseen pankkiin. Mutta tietenkin sama käy myös toiseen.
Toinenvaihtoehto on tosiaan laittaa etuvastuksia. Tolla 1.5ohm per pankki on vastuksen syytä olla jotain 8ohm. Tehonkestoa oltava kyllä reilusti. Äkkiseltään laskin 110W 100% DC llä ja 13voltilla.
I found 47uf 35v from center leg of Q3 to center leg of Q9 works well. Negative lead to Q3. Yhedellä tutulla ei muistaakseni riittänyt 47mikroa vaan sen piti kasvattaa tuota. Sitten tokeni silläkin. Ohje sitäpaitsi taitaa olla vain toiseen pankkiin. Mutta tietenkin sama käy myös toiseen.
Toinenvaihtoehto on tosiaan laittaa etuvastuksia. Tolla 1.5ohm per pankki on vastuksen syytä olla jotain 8ohm. Tehonkestoa oltava kyllä reilusti. Äkkiseltään laskin 110W 100% DC llä ja 13voltilla.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: kierrosluku häiriöitä
terve
kiitos tiedoista taidan laittaa kaikille suuttimille oman etuvastuksen niin ei tarvi olla noin isoja
tilasin 8 2,2 ohm 25w vastusta kuulostaako sopivalta
kiitos tiedoista taidan laittaa kaikille suuttimille oman etuvastuksen niin ei tarvi olla noin isoja
tilasin 8 2,2 ohm 25w vastusta kuulostaako sopivalta
Re: kierrosluku häiriöitä
Sopivat on. Kiinnitä ne vaan kiinni koriin/peltiin painon ja jäähtymisen takia.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: kierrosluku häiriöitä
nyt on etuvastukset asennettu ja hyvin pelaa
kiitos kaikille neuvoista
kiitos kaikille neuvoista