
Pitäisikö noilla asetuksilla spark cut olla 7000rpm ja fuel cut 7200? Ja tarvitseeko tuosta spark retard modesta välittää, haluaisin tuon rajoittimen vain katkovan sytytystä enkä myöhäistävän sitä.
Moderator: Masi_K
Nykyisin noi säädöt sellaisia että on aika hankala saada kunnolla paukkumaan, mutta lähtökohtana sytytyksen myöhäistys maximiin soft limitterillä ja sitten hard cut pelkästään sytytystä katkomalla. siinä se melkeen on mitä pystyy tekee.gerhard wrote:Täytyypä tarkistaa fw-versio...
Millaisia asetuksia porukka käyttänyt saadakseen parhaimman "show" rajoittimen, millä saadaan korvat vuotamaan verta&ketun häntä välkkymään pakoputkesta? kuinkas sitten kävikään, katkesi jakohihna/keinuvipu, särkyikö turbiini..jne?
Lajina esim drifting poikkeuksellinen jossa joutuu/pääsee käyttämään moottoria rajoitinta vasten ilman että suoritus sinäänsä pilalla, eikä rajoittimen pauke sinäänsä näyttävyyttä vähennä
Mitäs tarkalleen on tapahtunut koodin kehityksessä ettei enää saa rätkettä? MS3:sessakin yhtä vaikea saada pauketta?JaniM wrote:Jos rätkettä pitää saada, niin vanhempi koodi pitää olla.
"sytytyksen myöhäistys maximiin" tarkoitatko 25asteeseen? seuraako tästä kovat pakolämmötPuuhastelija wrote: lähtökohtana sytytyksen myöhäistys maximiin soft limitterillä ja sitten hard cut pelkästään sytytystä katkomalla.