Ford zetec ongelmat ja ohjeet

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
earseeni
Megasquirttaaja
Posts: 34
Joined: Sat Nov 01, 2008 11:48

Ford zetec ongelmat ja ohjeet

Post by earseeni »

Eli tänne vois laittaa kaikkia ohjeita ja ongelmia zetec moottorin squirttauksesta.'


Itselläni on ongelmana vr anturin tieto. Käytössä on zetecin oma vr anturi (370 ohm) ja vauhtiksessa oleva oma trikkeri sekä lm1815 vr muunnin piiri mutta kierrosluku ei tule megalle.. Olisko jollain fiksuja ideoota mitä teherä

Ja anturi on kytketty pin1 megan pin24 ja pin2 maa kiskohon jossa kaikki muukki anturimaat
earseeni
Megasquirttaaja
Posts: 34
Joined: Sat Nov 01, 2008 11:48

Re: Ford zetec ongelmat ja ohjeet

Post by earseeni »

Niin ja sytkää hoitaa bosch -200 pääte ja voorttin edis hukkakipuna puola
earseeni
Megasquirttaaja
Posts: 34
Joined: Sat Nov 01, 2008 11:48

Re: Ford zetec ongelmat ja ohjeet

Post by earseeni »

Ongelma löytyi väärin kytketystä vr muunnin piiristä...

Seuraava kysymys, minkäslaaset asetukset teillä on DWELL Settings valikossa kun käytössä on tuo bosch -200 pääte?
Benkku
Megajumala
Posts: 1070
Joined: Sat Apr 16, 2005 18:06
Location: Riihimäki

Re: Ford zetec ongelmat ja ohjeet

Post by Benkku »

Ohjainpääteaste ei ole määräävä puolan latausajan määrityksessä (dwell)**, vaan muuntaja/puola mikä kyseisen Bosch '200' tai muun ohjaimen perään on kytketty.

**Reunaehtona, että ohjaimen kytkintransistoria ohjataan 'oikein'.
Post Reply