Puolana on nytten protopartsin 2x2 hukkakipinäpuola, joten mikä olisi järkevä tapa päivittää tuota puolta? Pystyykö COP puolia ohjaamaan wasted sparkilla esimerksiksi vain haaroittamalla signaalipiuhat, ja jos pystyy näin helposti, mitä puolia suosittelette käytettäväksi? VAG? IGN-1? Käsittääkseni tuolla purkissa on bip transistorit sisällä joten IGN-1A puolille tuskin tarvetta?

Sitten on semmonenkin outo juttu koneen VE-käyrän kanssa että tasaisesti nousee lukemat huippuvääntöjen kierroksille asti, jonka jälkeen lukemat tippuvat toodella jyrkästi samalle tasolle kuin tyhjäkäynnillä suunnilleen.
Säätäjä meinasi että koneen hengityksessä jotakin vialla, vaikka tuohon on vähän nokkia ronklattu kiertävimmiksi. Voiko varovainen sytytysennakko tappaa VE- käyrän yläkierroksilla? (Sytkäennakko suunnilleen sama ennen ja jälkeen käyrän putoamista).
Nissan gurujen mukaan tuon koneen pitäisi kiertää kovaa ja korkealle, mutta penkissä tuntui tehot tulevan matalilla kierroksilla ja yläkierroksilla hengitys loppui kuin seinaan. Onkos kellään ideoita/spekulaatioita mitä aletaan tässä talven aikana parantelemaan?