60-2 Boschin triggeripyörälle näin ohjeen että tuo hystereesisäätö R52 pitäisi säätää mahdollisimman suureksi (sama kuin manuaalin vastapäivään pyöritys). Tällä hetkellä U7:n 1 ja 3 pinnistä mitattuna vastusta 40k ja enempää ei saa pyöriteltyä eli onko riittävä vai vaatiiko toimenpiteitä (ohjeessa mainittiin 100k)?
Onko hyviä vinkkejä mitä muutoksia piiriin kannattaa tehdä että tuolla triggerillä saa tunnistamaan (oem Opel)? Ja onko joku mitannut minkälaisia jännitteitä nuo anturit oikeasti antavat isoilla kiekoilla? Boschin katalogin anturit on 20...7000rpm (0...200V) joten onko oletus että korkeammilla kiekoilla vanhatkin anturit antaa yli 200V...?
VR-piiri
Moderator: Masi_K
Re: VR-piiri
Kiekon koko ei ole ratkaiseva, sen sijaan ilmaväli ratkaisee sinimuotoisen jännitteen huippuarvon - mitä lähempänä antruin tippi hammasta, sen suurempi. Jännite voi olla jopa lähemmäs 600 volttia, ilmavälin ollessa pieni eli kannattaa selvittää myös käyttämänsä anturin pituuden soveltuvuus ja viimekädessä mitata se ilmaväli.
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: VR-piiri
Sitten kun kyllästyt siihen VR-muuntimeen niin Cherryn GS100502 lukee oikein hyvin Opelin 60-2 kiekkoa joka siis siellä lohkon sisällä.
Re: VR-piiri
Toimii suoraan opelin omalla V3.0 levyn muuntimella ei tartte mitään muutoksia teet niinku ohjeissa sanotaan ja sitten 2.5kierrosta käännät levyn reunassa olevaa takaisinpäin