Voishan tämän aloittaa että Tips For Dummies.
No,ideana on laittaa mega tuollaiseen GM tuotteeseen,moottori on 5,7 TBI v8. Palstalla reilusti juttua tuon TBI:n squirttaamisesta,eikä siinä suuria pulmia. Mutta kun autossa on ilmastointi ja vakionopeuden säädin niin niiden ohajus mietityttää.Onko Megassa mahdollista näitä ohjata? Vai onko ko. laitteet yleensäkkään yhteydessä siihen vakio boksiin?
Ajatuksena olisi käyttää sitä auton omaa johtosarjaa ja antureita,jos tekee muutoksen TBI;stä monipiste ruiskuksi miten suuttimien johdotus täytyy muuttaa että toimii,kun alkujaa kaksi suutinta ja tulossa kahdeksan?
Jos joku jaksais vääntää rautalangasta vastauksia tämmösiin ongelmiin aloittelijalle.
Aloittelija kysyy (taas)
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: Aloittelija kysyy (taas)
Kytkikset autosta auttaa alkuun kummasti, niin näät mitä se poksi ohjailee kaikkea tai ainakin pinnikartta ecusta.
Re: Aloittelija kysyy (taas)
Äkkiseltään luulisin että kiesi on vanhahko joten cruise on toteutettu erillisenä ecun siitä mitään tietämättä ? Ainakin ms3 omaa AC idle korotus toiminnon.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: Aloittelija kysyy (taas)
Onhan se jo vanha auto vm 1988,Chevy Blazer K5,vanhat autot on kivoja 
