Elikkä kyseesä on ms2 v3.0 ja kun kytken stimun sekä megan tietokoneeseen ja käynnistän tunerstudio ohjelman niin tunerstudio herjaa ristiriitaista ongelmaa asetuksissa. Lisäksi tuneri sanoo että ei tarvi ladata päivitystä ongelman korjaamiseksi vaan käskee mennä viestinnän kautta tuohon mini päätepalveluun joka taas antaa virheeksi: trigger angle/offset only allowed +/-20deg.
Lisäksi tunerstudio heittää kierrokset 65046 rpm.
Varmasti muille ihan perus juttuja mutta minä oon vielä tämänkans nii aasi että oikeen hävettää.
stani wrote:Lisäksi tunerstudio heittää kierrokset 65046 rpm.
Mulla teki samaa kun sytkä asetukset keturallaan. Esim. mulla on hukkakipinä puola ja vaihdan wasted spark:in vaikka single coil:iksi niin tekee saman.
Usimmassa tunerstudiossa taitaa olla toi ominaisuus että näyttää 65046 rpm:ää jos asetukset väärin.
(Note! If RPM ever reads anything like 65000rpm it means YOU have made an error in your configuration settings. Open up Communications, MiniTerminal and turn the Megasquirt off then back on again. You'll get a message explaining what is wrong. Close miniterminal and fix the faulty settings. Then turn the Megasquirt off then back on again.)