025 sarjan koodit, cranking rpm asetus!
Moderator: Masi_K
025 sarjan koodit, cranking rpm asetus!
FYI: Cranking rpm pitää olla suurempi kuin 500rpm jos käyttää 025 sarjan alpha-koodeja. Koodissa on yllätten taas rotary-sytytyksen parantelusta johtuva ominaisuus mikä aiheuttaa startin jälkeisiä ongelmia, kun kone siirtyy cranking modesta running modeen. Homma toimii kunhan kone saa kerättyä tuon 500rpm ennen siirtymistä running modeen 

205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
Eipä välttämättä auta tuo cranking rpm:n kasvattaminen. Itse tappelin aika pitkään 25n9-version kanssa. Kokeilin rpm-arvoja väliltä 100-1000 enkä saanut starttaamaan nätisti, aina potki vastaan ja paukutti putkessa. Sama juttu trigger return- ja time based-asetuksilla. 024s9-versiolla toimii nätisti.
Tuossa vanhemmassa versiossa sitten tuntuu tosiaan olevan ongelmaa dwell-säädön kanssa. 6ms asetuksella kone putosi tietyissä tilanteissa kahdelle sylinterille ja vaikutti muutenkin laiskalta. 75% fixed toimii selkeästi paremmin, tosin vieläkin vaikuttaa aavistuksen laiskalta, mutta se saattaa johtua ihan mun päästä
Tuossa vanhemmassa versiossa sitten tuntuu tosiaan olevan ongelmaa dwell-säädön kanssa. 6ms asetuksella kone putosi tietyissä tilanteissa kahdelle sylinterille ja vaikutti muutenkin laiskalta. 75% fixed toimii selkeästi paremmin, tosin vieläkin vaikuttaa aavistuksen laiskalta, mutta se saattaa johtua ihan mun päästä

Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85