Voiman puute alkoi vaivaamaan umpihankea ajellessa, joten lisää voimaan lähdettiin aluksi hakemaan turbon ja yksipisteruiskun kanssa. Systeemistä sain aika toimivan, paitsi että ahdon aikana bensaa tuli valtoimenaan kaasuläppäakselista.
Seuraava vaihe olikin rakentaa nelipisteruisku ja asentaa välijäähdytin. Niillä eväillä on menty pari vuotta ja toimii edelleenkin hyvin.
Tekniikasta:
Suzukin vakio, litrainen moottori ajettu varmaan 130 tkm.
Opelin/Isuzun 1,7 D IHI RBH 4 ahdin omatekoisessa pakosarjassa.
Suzukin oma imusarja, johon on tehty paikat suuttimille (jotka ovat Ford Sierrasta 2,0). Imusarjaan on sovitettu Daihatsun kaasuläppäkotelo.
Megasquirt I 2,2 lauta.
Jakajasytkä squirtin ohjaamana. Jakajaan on soviteltu opel asconan hall rojut.
Isohko välijäähdytin sähköflektillä.
Talvista ajopätkää:
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Talviloma2013/CLIP0006.MP4
Metsässä:
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/Suzuk ... /_full.jpg
Suzuki SJ 410 turbo IC
Moderator: Masi_K
Suzuki SJ 410 turbo IC
T: Kooee