MS2 v2.2, gsxr750 läppikset 2 litrasessa koneessa.
Bensan syöttö menee Alpha-n:llä, mutta mikä olisi nyt fiksuin sytkän säädölle

Tällähetkellä sytkä säätyy speed densityllä ja ongelma tahtoo olla siinä että bensansyöttö ei ikäänkuin ennättä tuon sytytysennakon matkaan vaan kulkevat isommalla rasituksella eriparia. Eli kun esim 2500rpm tietämillä isommalla vaihteella tapahtuu vedätystä, lähtee ennakko lisääntymään koska MAP muuttuu, mutta koska kone ei ennättä kierroksia ottamaan pysyy bensansyöttö samana ja kone alkaa käydä laihalla.
Jos pienemmällä vaihteella lähtee vetämään, ennättää kierrosluku koneessakin kasvamaan suhteessa kaasun asentoon ja näinollen bensaa menee ennakoihin nähden käsikädessä ja kone pelaa nätisti.
Pitäisikö tässä heittää tuo MAP säätöinen sytkä nyt jontkaan ja TPS-arvolla pelata sytkässäkin

Alipaine on otettu jokaselta läppärungolta t-haaroilla yhdeksi letkuksi.