Peugeot 106 GTI vaihteisto Quaifen lukolla ja läppärungot

Myyntipalsta Megasquirtiin liittyville tavaroille

Moderator: Masi_K

Post Reply
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 253
Joined: Thu Mar 17, 2005 17:58
Location: Seinäjoki
Contact:

Peugeot 106 GTI vaihteisto Quaifen lukolla ja läppärungot

Post by SamiH »

Vaihteisto on siis 106GTIn kuorilla oleva MA vaihteisto, johon sisuskalut on vaihdettu AX Sportista. Eli tiheimmät välitykset mitä näihin laatikkoihin on ollut saatavana. Vikana mainittakoon että 2. vaihde ei kytkeydy joka kerta, mutta varmasti ihan korjattavissa oleva vika. Ja jotta varaosista ei olisi puutetta, niin mukaan saa vielä ainakin kahden vaihteiston sisuskalut, alkuperäisen GTI:n ja 1.4 laatikoista kotoisin olevat. Sekä vielä yhden kokonaisen 1.4:sen laatikon. Sisuskalut on vaihdettu GTIn kuoriin, että sain kampiakselin asentoanturille paikan, jota siis AXn laatikossa ei ollut.

Quaifen lukko ei uutta häpeä, käytännössä sillä on taidettu ajaa kolme ratapäivää ja hieman kadulla. Ja eipä tuon tyyppinen lukko juuri mihinkään kulukkaan. Vaihteisto on vielä autossa paikallaan, mutta tarvittaessa irtoaa hyvinkin nopeasti.

Eli 2 vaihteistoa, joista toinen uudehkolla lukolla. Hintaa noilla hätinä sen lukon verran, eli koko kasa yhteensä 650€. Voin myydä myös erikseen, jolloin lukko 590€ ja vaihteistot 80€
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lisäksi myynnissä olisi ATPowerin läppärungot, eli: tällaiset

Sopivat suoraan sekä vanhempaan TU5J4 koneeseen että uudempaan TU5JP4 moottoriin. Todellakin bolt-on. Alkuperäinen polttoainekisko sopi, samaten suuttimet, kaasuvaijerit yms. Kaasuläpät ovat akselittomat, joten auki ollessaan virtaavat paremmin. Myös kanavan muoto sopii todella hyvin kanteen. Kunto käytännössä kuin uusi, paljon eivät ole käytössä olleet. Myydään uusien suunnitelmien tieltä pois ;)

Näillä, GMC Motorsportin nokka-akseleilla ja e-bayn halpamallisella pakosarjalla omasta dynotettu noin 145hp, mutta penkkikäynnin jälkeen huomasin että kaasuvaijeri oli väärin säädetty ja läpät eivät auenneet kokonaan. Joten 150-160hp välille lienee todellinen teho, oikein säädetyllä vaijerilla ;)

Mukaan tulee MS3:selle tehty kartta tuolle kombinaatiolle ja RE85:selle. Voidaan myydä myös moottorinohjauksen kanssa, asennettuna ja säädettynä. Ihan sopimuksen mukaan.

Hintaa pelkillä läppärungoilla on 790€ (uudet luokkaa 1150€ rahteineen UK:sta) Ja mukaan tulee vielä Pipercrossin ilmanpuhdistin pohjalevyineen.

Seinäjoella osat majailevat, lähetänkin kyllä tarvittaessa.

0400-561 992
sami_helenius@yahoo.com
tai yv
Post Reply