Onkos tuolla hall anturin kytkennällä muuta väliä kuin että signaali tulee pinniin 24? Olen ottanut maan suoraan auton maapisteestä ja +12v virtablokilta. Ongelma on kun kipinää ei tule, vaikka rpm tieto saadaan. Vai pitäisikö nuo hall-anturin maa ja virta ottaa myöskin itse megalta jotta kipinä saadaan?
Auttakkee!
Megasquirt 1 v2.2 extra liittimen pinnit
Moderator: Masi_K
Re: Megasquirt 1 v2.2 extra liittimen pinnit
Kierrostiedon näkyminen on edellytys kipinän saamiseen. Mutta välissä on monta muuttujaa. Myöskään ei mielellään anturille kiinteitä jännitteitä. Ihan sähkö vain pääreleen kärjiltä tms, samalta miltä mega saa sähkönsä. Signaali tosiaan vain 24 pinniin ja maa sekä muualta.
Kipinän puute voi olla pelkästään asetuksistasi kiinni, piirilevyn muokkauksista, mahdollisesta moduulista tai jopa puolasta(puolista) kiinni. Tai jopa kahdesta yhtäaikaa.. Et hirveesti valaissut lisätiedoilla.
Kipinän puute voi olla pelkästään asetuksistasi kiinni, piirilevyn muokkauksista, mahdollisesta moduulista tai jopa puolasta(puolista) kiinni. Tai jopa kahdesta yhtäaikaa.. Et hirveesti valaissut lisätiedoilla.
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII