Saan siihen mukaan apulaitteet, johtosarjat, ohkainboksit sun muut pats hilppeet...
En oo koskaan pelannu noin uusien koneiden kaa, ainoostaan k-jet koneilla hiukan, joten ruiskut vielä hepreaa...
Oon miettiny et laittaisko sen ihan sellasenaan kiinni omilla ohjauksilla ja käynnistyksen estoilla, vai alkaisko siihen miettiin jotaki muuta moottorin ohjausta.
Ajatuksena olis myös sellanen, et siihen laittais vaikkapa pikkusen turbon jossaki vaiheessa kylkeen, ni sit ei varmaan toi oma ohjaussysteemi enää käy?
Eli millanen siihen kannattais rakentaa ja mitähän mikäkin maksaa? Kuinka paljon pystyy hyödyntään noita koneen omia osia?
Tuossa on joku vi-system imusarjaläppähommeli. Mites sellanen toimii? Saisko sen joteski pois toiminnasta, ni vähemmän hajoavia osia? Vai tarvisko siihen tehä joku omavalmiste imusarja jollaki erilaisella läppäjutulla?
Nyt oikeesti kaivataan hyviä neuvoja ja apuja sekä kertomuksia. Oon ihan untuvikko moottorin ohjauksis, mut halua oppii kaikkee uutta.
Ei mielellään mitään moniselkosia englannin kielen linkkejä, enkku on ihan välttävää tasoa mulla...