Ongelmia koodin päivityksessä.
Moderator: Masi_K
Ongelmia koodin päivityksessä.
Onnistuin tuhoamaan yhden prossun, kun latasin extran sisään. Aluksi toimi, sittten alkoi nykimään, warmup ledi paloi koko ajan, sitten ei enää lähteny kayntiin ja lopuksi bensapumppu kävi hetken ja sammui ja taas kävi jne... Mielestäni asetukset oli kohdallaan, pelkkä ruiskutus käytössä. Valitsin setupista msnsextran ja anturit kuin ennenkin. mitähän tein väärin???
Sitä koodin mukana tullutta ini. tiedostoa en saanu vissiin tuneen kopioitua, en kai oikein tajunnut miten se onnistuu APUVA! Koodi oli muistaakseni 24g9 tai jotain sinnepäin. Jos joku viisaampi ottais mua kädestä kii ja silleen... pliiis!

Pitää siis kokeilla, että pelaako yhteys hypertermillä, vai häh?!
Täytyy illalla testata tuota ja sitten yrittää uudestaan pistää koodi sisään (varmaan 25n6 olis pätevä, kun otan jossain vaiheessa sytkänohjauksen käyttöön) Olisko muuten jollain jotain listaa noista outputtien ym. asetuksista, kun en nyt käytä sitä sytkäriä?
Täytyy illalla testata tuota ja sitten yrittää uudestaan pistää koodi sisään (varmaan 25n6 olis pätevä, kun otan jossain vaiheessa sytkänohjauksen käyttöön) Olisko muuten jollain jotain listaa noista outputtien ym. asetuksista, kun en nyt käytä sitä sytkäriä?
avaat hyperterminaalin, luo uusi yhteys ellet ole sitä ennen tehnyt,, ruudulle tulee ilmoitus mikä konfiguroinnissa on väärin , en tiedä kuinka kattava tuo lista on .
ainakin olen saanut tekstin "wrong wheel setup" kun triggeri pyörän asetukset oli metsässä,,yhteyden toimivuudenhan näet megatunesta,
ei siihen hyperterminaalia tarvitse
ainakin olen saanut tekstin "wrong wheel setup" kun triggeri pyörän asetukset oli metsässä,,yhteyden toimivuudenhan näet megatunesta,
ei siihen hyperterminaalia tarvitse