eli ilmeisesti valmetin 4.4l traktorin koneesta ainaki löytyy moista kikkaretta..siivet imu n.45mm pako n.55mm..
pesähän on varmasti suuri, mutta kuin suuri se sitte on.?ihmettelen vain ku laippa on kuiten t25 eli pieni..
onko kukaan värkännyt moisen kikkareen kans..kiinnostais lähinnä miten se herää 1.8-2.0l koneessa,ja mihin tehoihin se oikeasti riittää,ite päättelin että eikös nuilla siivillä kuiten pitäis päästä sinne 300hv paremmalle puolen?
mut jos kokemusta löytyy,niin kertokaa ihmeessä..s2a en löytäny netistä oikein mitään valaisevaa..
schwitzer s2A puhallin infoa
Moderator: Masi_K
Re: schwitzer s2A puhallin infoa
Dieselin ahdin, pakopesä suhteettoman iso kompuraan nähden. Toimii huonosti bensakoneessa - ei ainakaan herää kovin herkästi. 

-
- Megasquirttaaja
- Posts: 69
- Joined: Sat Sep 25, 2010 15:20
Re: schwitzer s2A puhallin infoa
Itellä 2.0 Fordin OHC:n kyljessä on S2B, holsetin #6 pesällä ja 59/51 siivillä, herää nätisti ja vetää nätisti ylös asti! Viikki otti täysin samalla ahtimella OHC:sta 350hv ongelmitta. Ahdin peräisin 6.6litrasesta Valmetista, oma pakopesä (ar1.00) oli julmetun iso, siksi istutettiin holsetin pakopesä. Itse ainakin tykänny! 
