schwitzer s2A puhallin infoa

Keskustelu muista moottorinohjausjärjestelmistä ja viritysprojekteista. Kaikki muut aiheet tullaan poistamaan.

Moderator: Masi_K

Post Reply
afafaf
Megasquirttaaja
Posts: 73
Joined: Fri Feb 25, 2005 23:15
Location: tornio

schwitzer s2A puhallin infoa

Post by afafaf »

eli ilmeisesti valmetin 4.4l traktorin koneesta ainaki löytyy moista kikkaretta..siivet imu n.45mm pako n.55mm..

pesähän on varmasti suuri, mutta kuin suuri se sitte on.?ihmettelen vain ku laippa on kuiten t25 eli pieni..

onko kukaan värkännyt moisen kikkareen kans..kiinnostais lähinnä miten se herää 1.8-2.0l koneessa,ja mihin tehoihin se oikeasti riittää,ite päättelin että eikös nuilla siivillä kuiten pitäis päästä sinne 300hv paremmalle puolen?

mut jos kokemusta löytyy,niin kertokaa ihmeessä..s2a en löytäny netistä oikein mitään valaisevaa..
teg
Megajumala
Posts: 1867
Joined: Mon Mar 28, 2005 21:44
Location: Vaasa

Re: schwitzer s2A puhallin infoa

Post by teg »

Dieselin ahdin, pakopesä suhteettoman iso kompuraan nähden. Toimii huonosti bensakoneessa - ei ainakaan herää kovin herkästi. :)
viagratabu
Megasquirttaaja
Posts: 69
Joined: Sat Sep 25, 2010 15:20

Re: schwitzer s2A puhallin infoa

Post by viagratabu »

Itellä 2.0 Fordin OHC:n kyljessä on S2B, holsetin #6 pesällä ja 59/51 siivillä, herää nätisti ja vetää nätisti ylös asti! Viikki otti täysin samalla ahtimella OHC:sta 350hv ongelmitta. Ahdin peräisin 6.6litrasesta Valmetista, oma pakopesä (ar1.00) oli julmetun iso, siksi istutettiin holsetin pakopesä. Itse ainakin tykänny! 8)
Post Reply