Tuolainen Fordin kone pitäisi Megattaa, Kaverilla on Ms2 2.2 valmiina niin pitääköhän sitä modata paljonkin tai vaihtoehto olisi hankkia MS3+MS3X .
Koneessa on Edis joten sitä voisi hyödyntää joten ei pitäisi olla paha rasti ollenkaan.
Olen vain nähnyt tuo ms2 2.2 vilkaisulla.
BOB 2.9i 24V V6 + Mega
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 406
- Joined: Thu Dec 09, 2010 23:18
- Location: Helsinki
- Contact:
BOB 2.9i 24V V6 + Mega
RiceRacing Team - Säätämistä jo useamman vuoden.
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
Re: BOB 2.9i 24V V6 + Mega
mulla on kokemusta muutaman tuollaisen bob koneen ja megan yhdistelmästä (monta MS1 ja yksi MS2 projektia nyt meneillään), joten ota yhteyttä, jos tulee jotain kysyttävää...NiceMan wrote:Tuolainen Fordin kone pitäisi Megattaa, Kaverilla on Ms2 2.2 valmiina niin pitääköhän sitä modata paljonkin tai vaihtoehto olisi hankkia MS3+MS3X .
Koneessa on Edis joten sitä voisi hyödyntää joten ei pitäisi olla paha rasti ollenkaan.
Olen vain nähnyt tuo ms2 2.2 vilkaisulla.
muuten tuo on helppoa, kuin heinänteko... fordin omat anturit ja muut hilut toimii ihan kiltisti megan kanssa yhteen, bias vastuksen joutuu megassa vaihtamaan suuremmaksi veden ja ilman lämmöille, ja normaali edis modi niin siinä pitäis olla megan "modit"
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 

-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 406
- Joined: Thu Dec 09, 2010 23:18
- Location: Helsinki
- Contact:
Re: BOB 2.9i 24V V6 + Mega
On minulla omassa projektissa ms3+ms3x+knock module ja moottori käy =)
Aamulla vähän kiireessä kirjoitin eli ajatus oli tai piti olla että lähteekö ms2 2.2 levyllä tekemään vai hommaako suoraan ms3+ms3x jonka itse varmaankin laittaisin mutta keverilla on jo tuo 2.2 olemassa tosin en tiedä mitä sisältää kun käyttämätön peli ja joku kasanut...
Eli yksi ajatus olisiko mitään iloa jos suoraan tekisi täys sek.ohjauksen eli jättäisi edisin pois...
Edisillä se varmaan helpoin on ja onko tuossa koneessa sitten iloa...
Moottori menee Consuliin, BOB:n perään tulee manuaaliaski.
Peltisarjat yritän saada kaverin teettämään/hankkimaan tuohon valurautaisten tilalle.
Imupuolellta läppäkotelosta suodattimelle tehdään itse ja onkohan tuohon saatavilla parempaa läppäkoteloa vai voisiko toisioläppää suurentaa?
Se muuttuva imusarjaläppä tarkoitus yrittää pitää käytössä jos suinkin mahdollista.
Aamulla vähän kiireessä kirjoitin eli ajatus oli tai piti olla että lähteekö ms2 2.2 levyllä tekemään vai hommaako suoraan ms3+ms3x jonka itse varmaankin laittaisin mutta keverilla on jo tuo 2.2 olemassa tosin en tiedä mitä sisältää kun käyttämätön peli ja joku kasanut...
Eli yksi ajatus olisiko mitään iloa jos suoraan tekisi täys sek.ohjauksen eli jättäisi edisin pois...
Edisillä se varmaan helpoin on ja onko tuossa koneessa sitten iloa...
Moottori menee Consuliin, BOB:n perään tulee manuaaliaski.
Peltisarjat yritän saada kaverin teettämään/hankkimaan tuohon valurautaisten tilalle.
Imupuolellta läppäkotelosta suodattimelle tehdään itse ja onkohan tuohon saatavilla parempaa läppäkoteloa vai voisiko toisioläppää suurentaa?
Se muuttuva imusarjaläppä tarkoitus yrittää pitää käytössä jos suinkin mahdollista.
RiceRacing Team - Säätämistä jo useamman vuoden.
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
https://www.theniceman.com/coppermine/
https://www.facebook.com/PikkiS-112502032715453/
Isä 05.09.2011 23:17 51cm 3376g
Isä 02.03.2016 17:06
Re: BOB 2.9i 24V V6 + Mega
me ollaan aina lukittu se "perhosläppä" auki asentoon nipparilla, kun ei siitä mitään iloa kuitenkaan ole (alakierroksilla ei tunnu mitään vaikutusta olevan, onko auki vai kiinni ja yläkierroksilla vain ahistaa, jos on kiinni...) on siis niin turha keksintö taas, kuin vain voi ollaNiceMan wrote: Se muuttuva imusarjaläppä tarkoitus yrittää pitää käytössä jos suinkin mahdollista.

en oikein usko, että niissä vakio valupakosarjoissa mitään vikaa on, kerran ihan muuten vakio koneesta penkittää aina sen n. +35 hp tehtaan ecuun verrattuna, vaikka säätäminen onkin tehty lähinnä perstuntumalla



ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 
