Kun omat taidot ei riitä ja mysteeri ei lähde aukeamaan niin toivotaan että täältä joka viittaisi oikeaan suuntaan, onko ongelma rauta vai softa puolella.
Jossain kuitenkin 5000 yläpuolella vedossa kadottaa kierrostiedon ja alkaa tekemään ainakin lokin perusteella ihan omiaan. Pahoittelen lokin pituudesta pomput näkyvät lokin loppupuoliskolla.
myönnän ottaneeni liian ison palan kakkua lähtiessäni megan tielle, ja nyt toivonkin viisaampien neuvoa että päästään tämän projektin kanssa edes hieman lähemmäs maalia.
Vw 2.0 16v (9a) + Ms1 pätkäsee 5500rmp kohdalla
Moderator: Masi_K
Vw 2.0 16v (9a) + Ms1 pätkäsee 5500rmp kohdalla
Last edited by cor on Sun May 12, 2013 10:10, edited 1 time in total.
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Re: Vw 2.0 16v (9a) + Ms1 pätkäsee 5500rmp kohdalla
Minkälainen triggeröinti sulla on?
Mikä piirilevy sulla on?
Mikä piirilevy sulla on?
1.
36-1
trig pos a 3
trig return pos a 8
trig pos b 21
trig return pos b 26
Dual dizzy mode normal
wheel decoder routine 025 style
Mä en ole itse tehnyt säätöjä mutta muistaisin että triggeröinti tapahtuisi 60 asteessa.
2. tuosta levystä mulla ei ole suoraan sanottuna mitään hajua. Näenkö tuon tiedon muusta kun levystä itestään (setti on ostettu samanlaisesta koneesta ns. könttä pakettina, jossa ei vastaavia ongelmia ollut)
auttaako nämä yhtään?
36-1
trig pos a 3
trig return pos a 8
trig pos b 21
trig return pos b 26
Dual dizzy mode normal
wheel decoder routine 025 style
Mä en ole itse tehnyt säätöjä mutta muistaisin että triggeröinti tapahtuisi 60 asteessa.
2. tuosta levystä mulla ei ole suoraan sanottuna mitään hajua. Näenkö tuon tiedon muusta kun levystä itestään (setti on ostettu samanlaisesta koneesta ns. könttä pakettina, jossa ei vastaavia ongelmia ollut)
auttaako nämä yhtään?
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Ei oikeen hirveesti ollu noista vielä apuja.
Tarkasta:
- kaikki maadoitukset, että ovat kunnolla paikallaan. Ja mega pitää olla maadoitettu sitten moottoriin.
moottorin maadoitus, akun maadoitus, laturin maadoitus ja laturin kunto muutenkiin.
-megan virran saanti, suuttimien virran saanti, puolan virran saanti, laturin virta liitokset.
- Triggeri anturin johdotus ja ettei liitokset ole päässyt löystymään, suojasukan maadoitus (pitää olla vain toisesta päästä maadoitettu)
-Triggeri anturin etäisyyttä voit yrittää muuttaa lähemmäs tai kauemmas, kunhan olet ensin tarkastanut edellämainitut
-Mieti mikä asia voi olla erilaista siihen toiseen moottoriin verrattuna missä on toiminut aiemmin. (johtojen sijainti, huonot tulpanjohdot...)
siinä nyt pientä tarkastuslistaa aluksi
Tarkasta:
- kaikki maadoitukset, että ovat kunnolla paikallaan. Ja mega pitää olla maadoitettu sitten moottoriin.
moottorin maadoitus, akun maadoitus, laturin maadoitus ja laturin kunto muutenkiin.
-megan virran saanti, suuttimien virran saanti, puolan virran saanti, laturin virta liitokset.
- Triggeri anturin johdotus ja ettei liitokset ole päässyt löystymään, suojasukan maadoitus (pitää olla vain toisesta päästä maadoitettu)
-Triggeri anturin etäisyyttä voit yrittää muuttaa lähemmäs tai kauemmas, kunhan olet ensin tarkastanut edellämainitut
-Mieti mikä asia voi olla erilaista siihen toiseen moottoriin verrattuna missä on toiminut aiemmin. (johtojen sijainti, huonot tulpanjohdot...)
siinä nyt pientä tarkastuslistaa aluksi