Volvo Raatokiito
B230FT
870cc suuttimet+5ohm esivastukset, vaihdettu vikaa haettaessa 12ohm 337cc suuttimiin
Bosch 044 pumppu
HX40
Bosch 0221503001 hukkakipinäpuola
uudet BPR7ES tulpat+vastukselliset Volvo 740 tulpanjohdot (vikaa haettaessa vaihdettu BP7ES)
Autometer laajakaista
TH350loota
MS3X joka tungettu BMW 55-pin liittimelliseen motronicin purkkiin.
Kampuran anturina ensin BMW VR-anturi, nyt Cherryn hall
36-1 triggerikehä kampiakselin hihnapyörässä
nokka-anturi virranjakajassa (honeywellin hall)
Mobiletron IG-B015 sytkäkivi
Oireet:
Paikallaan ottaa jenkaa heittämällä 6000rpm asti
Kiihdytettäessä alipainealueella jenkaa ottaa 6000rpm asti
Jos nostaa kuorman ylipaineen puolelle alkaa rötäys kun ahdot nousee, ilman jarrun painamista aika tarkkaan 3800rpm, jarrua painaen jo aikasemmin ja AFR hyppää joko laakista täysin laihalle, tai sitten alkaa prötäämään paksun ja ohuen välillä
Dwell kokeiltu 2.5, 2.8 ja 3.5ms
Aluksi oli sekventiaaliruiskutuksella, lopunviimein kokeilin ilman nokka-anturia ja sekventiaalia.
Tässäpä pari logia ja msq
Logi1
Logi2
MSQ
Tosiaan vikaa haettaessa vaihdettu VR pois ja tehty kytkennät Hallia varten ja vaihdettu Cherryn hallikainen kampuralle. Lisäksi kokeiltu varmasti toimivalla puolalla, ei-R-tulpilla, matalaohmiset suuttimet vaihdettu 12ohm suuttimiin ja esivastukset poistettu, johdotin puolalle suoraan 6mm2 virtapiuhan, todettu ajossa että bensanpaine ei romahda (mittari tuulilasilla). Ajossa testailtu lisätä tuonne ahtopuolelle soppaa ja testailtu myös laihduttaa. EDIT: yks kaveri tosin totes että sitä soppaa pitää tuonne spoolialueelle lisätä ihan siis roppakaupalla, se on huomisen kokeilu
Että oliskos hyviä ideoita? Penkkiaikahan on vasta maanantaina kun pitäs saada vappuauto leimattua
