Eli tuli hommattua 4kpl IGN-1A Race coil puolia. Megassa piti olla mahdollisuus ajaa puolia Coil on plug periaatteella. Nyt selvisikin että ainoa mahdollisuus on joko käyttää orkkis jakaja sytkää tai sitten hukkakipinää.
Nyt kysymys kuuluukin:
Voinko ajaa noita IGN-1A - puolia hukkakipinänä, eli ohjaus A haarotettaisiin 1 & 4 -puolille ohjaus B tulisi taas 2 & 3 puolille.
Kestääkö mega tämän vai kärvähtääkö se? ohjausvirran tarve olisi nyt kuitenki 2x suurempi kuin mitä sen pitäisi olla.
Onko ketään käytännössä toteuttanut näin vai pitäisikö vaan suoraan laittaa nuo myyntiin ja ostaa hukkakipinäpuola?
Pikaista vastausta kaivataan penkki keskiviikkona ja auto atomeina!
Kysymys puolista ja kytkennöistä
Moderator: Masi_K
Re: Kysymys puolista ja kytkennöistä
Megana microsquirt tai ms1 jos ei kerta ole cop vaihtoehtoa ? Mutta kyllä voit ajaa v2.2 ja v3 levyillä kahta puolaa per lähtö. MS3X will run them directly, and we recommend a 270 to 330 ohm pullup if you're building a MegaSquirt 1 or 2 to drive them.
http://msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extr ... htm#2coils
http://msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extr ... .htm#cop22
Toisinsanoen ohjeiden luku..
http://msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extr ... htm#2coils
http://msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extr ... .htm#cop22
Toisinsanoen ohjeiden luku..
Volvo 244 -84. B19E, turtana, squirt 'n' spark *RIP*
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Vauxhall Viva - Microsquirt module
Volvo 244 -78 MsII
Volvo 242 -82 MsIII
Volvo 940 - MsII
Volvo 940 - MsIII Pro Ultimate
Chervolet Belair - MsIII
Re: Kysymys puolista ja kytkennöistä
Kyllä mulla ainakin toimii coppina ms1v2.2 levyllä toyota 2NZ-FE moottorin orkkis puolat. Puolissa sisäiset pääteasteet joten prossulta menee suoraan 330ohm vastuksen kautta ohjaukset puolille ilman mitään muita lisäosia, 2vr anturi piiriä tietysti on ja käytössä moottorin orkkis vr anturit, nokalla alunperin ollu 4-1 trikkeri josta poistettu 2 tappia eli yksi jäljellä.