http://www.youtube.com/watch?v=laXApz3-8LE
Carillo & JE pistons.
Moderator: Masi_K
Carillo & JE pistons.
Arvasinhan minä että jotain vikaa carillossa on
Laitetaan äkkiä linkki ennenkuin se poistuu yotubesta siinä kun on ihan liikaa fakta tietoa niille jotka osa lukea rivien välistä.
http://www.youtube.com/watch?v=laXApz3-8LE
http://www.youtube.com/watch?v=laXApz3-8LE
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: Carillo & JE pistons.
Kanki kuin kanki katkeaa ns. tuntien tullessa täyteen - tuossa kolmen vuoden aikana tuntematon määrä rasitussyklejä tai rasitus ylittää myötörajan, kuten tuossa on tapahtunut.
Videon 3.50 ja 6.12 kohdalla näkyy miten kangelle käy kun rasitus ylittää myötörajan. 60 psi on päälle 4 kiloa.
Varmaan oli kanget mitoitettu kyseiselle ahtopaineelle - epäilen, näytti sen verran ohuelta poikkipinta-ala.
Mistä tuon Carillon tempaisit - tyyppi videolla toistaa moneen otteeseen 'Crower rods', liekö nämä?
http://realstreetperformance.com/store/ ... -2643.html
Videon 3.50 ja 6.12 kohdalla näkyy miten kangelle käy kun rasitus ylittää myötörajan. 60 psi on päälle 4 kiloa.
Varmaan oli kanget mitoitettu kyseiselle ahtopaineelle - epäilen, näytti sen verran ohuelta poikkipinta-ala.
Mistä tuon Carillon tempaisit - tyyppi videolla toistaa moneen otteeseen 'Crower rods', liekö nämä?
http://realstreetperformance.com/store/ ... -2643.html
Re: Carillo & JE pistons.
No eikös ne kaikki veivit carrilloja
? Luulis nyt olevan made in USA niin miks ei corrillo onhan siinä USAn vai känadan JE männätkin. Mutta hienosti näkyy kun metalli väsyy
veivin heikkoin lenkki. videon lopussa näkyy murtoosa sekunnista veivin merkki.
Minä ei ainkaan laitas Crower rods ,Brian Crower H Beam "Sportsman" Rods for Toyota Supra MK4 2JZGTE Engines.
As a general rule of thumb, we tend to use Brian Crower H Beam Rods on anything that will be making up to 175hp per rod. Eikös ne alkuperäiset kestää samanverran.
Minä ei ainkaan laitas Crower rods ,Brian Crower H Beam "Sportsman" Rods for Toyota Supra MK4 2JZGTE Engines.
As a general rule of thumb, we tend to use Brian Crower H Beam Rods on anything that will be making up to 175hp per rod. Eikös ne alkuperäiset kestää samanverran.
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: Carillo & JE pistons.
Juu, Carillon logohan se. Aussin mongerrus kuulosti Crowerilta.kamski wrote:...videon lopussa näkyy murtoosa sekunnista veivin merkki.
-
MrFairlane
- Megajumala
- Posts: 656
- Joined: Sun Feb 27, 2005 22:12
- Location: Hyvinkää
Re: Carillo & JE pistons.
Taitaa Carrillot olla nykyään Kiinan poikien tekosia, jos oikein muistan, kun omani ostin.
koneistukset ovat sitten Amerikkaa.
koneistukset ovat sitten Amerikkaa.
Ford Fairlane ´59
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland
https://fi-fi.facebook.com/HollowHeadsDragTeamFinland
Re: Carillo & JE pistons.
En minäkään saanut selostuksesta oikein mitän järkevä irti. Sen sain että kolme vuotta on kisattu ja kolme vuotta on ollut paikalla kyseiset osat. Käyttötuntimäärä on kuitenkin tuntematon.
Näitä kittiä on näköjän muutaman erilaista, mutta aika hyvän hintaisia tuntu olevan -Regular Price $8,800.00 http://www.suprastore.com/su34li2jstki.html
Siihen lisätään lohkon, niin 10 000 usd $ alkaa olee herkässä. Ja kunnon yläkerta+10 000 niin 20 000 $ voisi olla aika lähellä. sitten kun rahdataan suomeen tullit ja alvet niin sitten tietää mitä on rakentamassa. Ja kun tuo joskus hajoa niin tietää mitä on tullut rakennettua
Mut Kiinassa ne veivit ilmeisesti tehdään kuten kaikki muut kilpa osat tänäpäivänä ellei sitten halua ihan välttämättä jotain tiettyä "herkkutavara" joka on valmistettu muualla kuin kiinassa.
Näitä kittiä on näköjän muutaman erilaista, mutta aika hyvän hintaisia tuntu olevan -Regular Price $8,800.00 http://www.suprastore.com/su34li2jstki.html
Siihen lisätään lohkon, niin 10 000 usd $ alkaa olee herkässä. Ja kunnon yläkerta+10 000 niin 20 000 $ voisi olla aika lähellä. sitten kun rahdataan suomeen tullit ja alvet niin sitten tietää mitä on rakentamassa. Ja kun tuo joskus hajoa niin tietää mitä on tullut rakennettua
Mut Kiinassa ne veivit ilmeisesti tehdään kuten kaikki muut kilpa osat tänäpäivänä ellei sitten halua ihan välttämättä jotain tiettyä "herkkutavara" joka on valmistettu muualla kuin kiinassa.
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: Carillo & JE pistons.
On muuten tuo videon moottori eräänlainen 'huonon hyötysuhteen ennätys', 4.1 kiloa ahtopainetta ja voimaa 'vain' 1400-1500 yksikköä. Täälläpäin eräs rakennettu 2JZ-GTE moottori tuottaa 2.2 kilon paineella about 1160 yksikköä.
Re: Carillo & JE pistons.
Jos ne lopuiilla +2 Baarilla saadaan siihen 1500 hv. asti
Taikka sitten ne on USAn villien orien hevosvoimat.
Kun taas suomessa mitatut 1160 (työ hevosen, hevosvoimaa)
Mut ihan hyvin on saatu tehoa litraa kohti jos lukemat pitä tosiaan paikanssa.
Kun taas suomessa mitatut 1160 (työ hevosen, hevosvoimaa)
Mut ihan hyvin on saatu tehoa litraa kohti jos lukemat pitä tosiaan paikanssa.
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: Carillo & JE pistons.
Eiköhän ne kohtuu hyvin pidä, luotettavassa kampiakselijarrussa 'about Lahden ja Helsingin puolivälin paikkella sijaitsevassa' mitattu.
Re: Carillo & JE pistons.
Eli "vaparina" tuottaisi "362,5hv". Lasku siis 1160/(2,2+1) = 362,5hv. Hmm. HMMmmm.Benkku wrote:...eräs rakennettu 2JZ-GTE moottori tuottaa 2.2 kilon paineella about 1160 yksikköä.
PQ