Mr-tech moottorin ohjaus ?? apuja
Moderator: Masi_K
Mr-tech moottorin ohjaus ?? apuja
Moikka mulla on tollanen Mr tech moottorin ohjaus mistä tiedän että onko tuo boksi ehjä kun en meinaa saada millään yhteyttä siihen? tai millasessa tilassa siihen kuuluisi saada yhteys ??
Re: Mr-tech moottorin ohjaus ?? apuja
Jeps oon yritelly mut en saa ketään kiinni sieltä:/
wt jotain vinkkiä vaan tulemaan jos joku tietäs jotain 

muistaakseni mr-tecin sarjaporttinopeus on epästandardi, muistaakseni 230/250kbit
mega kun nopeimmillaan käyttää 115kbit.
kaikki usb adapterit ei edes pysty tuohon 230/250kbit nopeuteen eikä pcmcia kortit.
mega kun nopeimmillaan käyttää 115kbit.
kaikki usb adapterit ei edes pysty tuohon 230/250kbit nopeuteen eikä pcmcia kortit.
okeii no mulla on sellanen usb adapteri mikä on tarkoitettu Megalle eli se vois johtua siitä sitten onks tietoo et mist saisin sellasen sopivan adapterin??:D
-
- Megajumala
Toinen olis kokeilla pöytäkoneella missä puhdas sarjaportti että saako mitään yhteyttä ja sit alkaa pohtimaan läppäriin adapteria.
Oletko lukenut käyttöohjeet?
http://mrtech.fi/software/MtronicTuner3_manual.pdf
Tuon mukaan sarjaportin nopeus olisi 57600.
http://mrtech.fi/software/MtronicTuner3_manual.pdf
Tuon mukaan sarjaportin nopeus olisi 57600.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
kokeilisin nyt vaan sen 230kb:n kanssa, yhteen autoon softaa muutettetiin vakiosta uusiksi kun ei mulla toimi kuin 115kb nopeus omassa läppärissä (pcmcia muunnin). silloin tuli itsellekkin hieman yllätyksenä se baudinopeus.
Laitteessa voi hyvinkin olla vikaa, jos kommunikaatio ei pelaa ja aiemmin on pelannu? Kannattaisi ehkä skoopilla mitata ajoitus, samalla näkee onko signaali ylipäätään 'terve'.
Jos taas kommunikointi ei ole koskaan pelannut, niin syytä kannattaa etsiä vääristä asetuksista ja kaapelista esim. TX/RX ristissä, kaapeli llian pitkä, mahdolliset USB muuntimen ongelmat jne.
https://www.kumari.net/index.php/random ... -baud-rate
Valmistajan mukaan nopeus olisi 57600.
Jos taas kommunikointi ei ole koskaan pelannut, niin syytä kannattaa etsiä vääristä asetuksista ja kaapelista esim. TX/RX ristissä, kaapeli llian pitkä, mahdolliset USB muuntimen ongelmat jne.
https://www.kumari.net/index.php/random ... -baud-rate
Valmistajan mukaan nopeus olisi 57600.
jep oikein muistin, mr-tech 4 sarjan purnukassa 256k säätönopeus sarjaportissa.
ja siihen erikseen koodattiin 115k että pääsin kiinni purkkiin.
ja siihen erikseen koodattiin 115k että pääsin kiinni purkkiin.
okeii pitää lähtee noilla testailee et jos ais vihdoin ja viimein yhteyden kun en ole vielä saanu kertaakaan yhteyttä:D
Noniin vihdoin saatu yhteys boksiin seuraavaks mistä saisin kartat tuohon?
tai miten tehdä polttoaine ja sytkä karattat:D ?
Mistä johtuu että taaas yht äkkii kone ei tunnista tuota boksin usb t ?
nyt kun oon saanu yhteyden niin se sanoo että IGN spark error osaisko joku sanoo jotain ku yrittää starttaa niin se sytytys moduli kuumenee?
-
- Megajumala
No asetukset väärin. Eikö siinä manuaalissa ole kerrottu miten asetukset pitää olla tai mistä vaihdetaan?
Juu on. Laittakaahan tänne jos teillä on ollut ongelmia. Ensi käynnistyksen kanssa. Kipinä kyllä tulee. Ja bensa haisee et sitäkin pitäisi tulla. Ja siel on perus kartta sisällä millä sen pitäisi käydä. Jos tosiaan jollain tulee mieleen jotain vastaavaa niin vois olla apuja 

Mitenhän mun pitäis muokailla tuota cac antruia että se ymmärtäisi ???